IGTV جای خود را به اینستاگرام ویدیو داد
به گزارش مجله سرگرمی، اگرچه اینستاگرام دوشنبه هفته جاری برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شد اما با تغییرات تازه در بخش ویدیوها بازگشت.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام اخیرا گفته بود اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس نیست و این شرکت در بحبوحه رقابت قابل توجه از سوی تیک تاک و یوتیوب، توجه بیشتر به ویدیو را در اولویت قرار داده است. اکنون فیس بوک - شرکت مادر اینستاگرام - فرمت IGTV را با ویدیوهای معمولی دیگری که در فید صفحه کاربران ارسال می گردد، ادغام نموده و همه ویدیوها را در فرمت جدیدی به نام اینستاگرام ویدیو عرضه نموده است.
این اقدام به فراورینمایندگان محتوا در اینستاگرام یاری خواهد نمود. اگرچه برای این که واجد نمایش تبلیغات باشند، همچنان باید ویدیوهای طولانی فراوری نمایند اما راحت تر به مخاطبان دسترسی خواهند داشت. اینستاگرام هم متریک پست اینسایت و ویدیو اینسایت را یکی نموده است.
بر اساس گزارش انگجت، اینستاگرام چندین قابلیت ویرایش متداول شامل فیلتر، برچسب مکان و برچسب افراد را به ویدیوها اضافه نموده است. این ادغام ممکن است به رشد ویدیوهای اینستاگرام یاری کند. تقاضا برای ویدیوهای IGTV مطابق انتظار اینستاگرام نبود و این به روزرسانی فورمت ویدیویی طولانی تر را قابل دسترس تر خواهد نمود. با این تغییر، فراورینمایندگان محتوا ممکن است تمایل بیشتری برای اشتراک گذاری ویدیو داشته باشند و این امر به اینستاگرام یاری خواهد نمود با رقیبانش نظیر تیک تاک، یوتیوب و سایر سرویسهای ویدیویی بهتر رقابت کند.،ایسنا
منبع: ایران آنلاینgardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری
picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو