مصاحبه با شهریاری، موفق ترین بانوی مدیر در فوتبال ایران؛ از رویای 17 سالگی و ازدواج موفق تا قهرمانی دنیا روی ماسه های ساحلی و نظارت در فینال جام ملت های آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رقابت های جام بین قاره 2018 امارات متحده عربی گفت: مسابقات جام بین قاره ای پس از مسابقات جام دنیای فوتبال ساحلی دومین رویداد مهم فوتبال ساحلی است و بهترین تیم های هر قاره در آن شرکت می نمایند و هر ساله سازمان دنیای فوتبال ساحلی نظارت خاصی را روی این مسابقات دارد. تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان نیز به واسطه قهرمانی های اخیر خود در آسیا هر ساله به این مسابقات دعوت می گردد و در هر دوره از مسابقات نیز توانسته مقام هایی را به دست آورد. برای مثال در سال 2013 میلادی ساحلی بازان کشورمان با راهنمایی مارکو اوکتاویو توانستند به مقام قهرمانی جام بین قاره ای دست یابند. در آخرین دوره برگزار شده این مسابقات نیز توانستیم مقام قهرمانی را مجددا با شگفتی کسب نموده و بر بام دنیا بایستیم.

مصاحبه با شهریاری، موفق ترین بانوی مدیر در فوتبال ایران؛ از رویای 17 سالگی و ازدواج موفق تا قهرمانی دنیا روی ماسه های ساحلی و نظارت در فینال جام ملت های آسیا

پخش مسابقات از رسانه ملی یاری بزرگی به فوتبال ساحلی کرد

شهریاری ادامه داد: 16 سال است که در فدراسیون فوتبال کشورمان مشغول به کار هستم و 10 سال از این تجربه چندین ساله ام را در مسیر پیشرفت فوتبال ساحل قرار داده ام و با پیشرفت در بخش فوتبال ساحلی بانوان توانستم ،کمیته فوتبال ساحلی را راهنمایی کنم. در مدت 8 سال حضور نیز اگر شرایط قبل این رشته را آنالیز کنید، می بینید که توجهات بیشتری نسبت به این رشته جلب شده است. رسانه ملی با پخش مسابقات و رسانه های حاضر در کشور نیز با حمایت این رشته توانستند در طول این مدت یاری خوبی به کمیته فوتبال ساحلی نمایند.

رشته مطرح کشورمان فوتبال است

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی اضافه نمود: در حال حاضر رشته اول ورزش کشورمان همچون سایر دنیا فوتبال است و علاقه مندی که در فضای این رشته ورزشی وجود دارد قابل قیاس با رشته های دیگر نیست. رسانه ها می توانند تیم ملی فوتبال ساحلی را که برای مثال توانسته مقام قهرمانی جام بین قاره ای را به دست آورده اند و سبب اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میان سایر کشور های مطرح این رشته همچون روسیه ، برزیل را که سال ها تجربه در اندوخنه خود دارد را به صندلی اصلی خود در حوزه ورزش نزدیک نمایند.

همیشه از فوتبال ساحلی توقع قهرمانی دارند و ما نیز به آن عمل می کنیم

شهریاری ادامه داد: همیشه مردم از ما توقع قهرمانی در تورنمنت های مختلف را داشتند و ما نیز با همت بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان توانستیم آن ها را به تحقق برسانیم. بی شک بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان شایسته آن هستند تا در دنیای فوتبالی دنیا ، قسمتی از توجهات نیز به سمت آن ها باشد تا آن ها بتوانند به روند فعالیت در مسیر پیشرفت خود ادامه دهند.

در رشته مدیریت ورزشی تحصیل نموده و مدرس فیفا هستم

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشورمان درباره ساز و کار و سر مشق خود برای فعالیت در عرصه ورزشی گفت: من در رشته مدیریت ورزشی تحصیل نموده و مدرک کارشناسی ارشد را به دست آورده ام و همچنین توانسته ام یکی ازمدرسین ایرانی فیفا نیز باشم. همیشه نیز به دنبال آن هستم تا کارهایم را با برنامه پیش ببرم و استراتژی خاصی را برای پیشرفت در کار حرفه ای داشته باشم. از جمله مهمترین برنامه ریزی هایم نیز برگزاری لیگ منظم فوتبال ساحلی بود.

12 ، 13 سال است که فوتبال ساحلی وارد ایران شده است/ زمانی که مدیریت فوتبال ساحلی را کسب کردم مربی حرفه ای و توپ نداشتیم

شهریاری بیان نمود: نزدیک به 13 سال است که فوتبال ساحلی وارد کشورمان شده است. زمانی که مسئولیت مدیریت فوتبال ساحلی به بر عهده گرفتم حتی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان یک مربی حرفه ای وجود نداشت و مربیان بسیاری بدون مجوز حرفه ای روی نیمکت های تیمشان نشسته و به راهنمایی بازیکنان می پرداختند. جالب تر آن نیز در این برهه حتی توپ فوتبال ساحلی نیز در کشورمان وجود نداشت و استاندارد های لازم این رشته ورزشی نیز رعایت نمی شد. در ادامه توانستیم با رایزنی های فراوان با فدراسیون دنیای فوتبال تمامی کمبود های این رشته را تامین کنیم تا فعالیت حرفه ای مان شروع گردد.

سال ها پیش از لیگ برتر فوتبال ، مجوز حرفه ای را به فوتبال ساحلی آوردم

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ادامه داد: با توجه با این موضوع که مدرس رسمی فیفا هستم سعی کردم تا سیستم دریافت مجوز حرفه ای فعالیت را به رشته فوتبال ساحلی بیاورم و در کوشش بودیم تا مسابقات لیگ برتر این رشته ارتقا چشم گیری نسبت به گذشته داشته باشد. از جمله تغییرات اعمال شده پس از اتخاذ سیستم مجوز دهی حرفه ای به باشگاه نیز پیشرفت ورزشگاه ها ، مدارک مربیان لیگ برتری ،ساختار کلی باشگاه ها بود. این موارد همگی سبب آن شدند تا فوتبال ساحلی کشورمان پیشرفت نموده و مربیان حرفه ای از مرز و بوم کشورمان در دنیا نام آور شوند.

اوکتاویو ایرانیست!/غیرت و تعصب او نسبت به تیم ملی مثال زدنی نیست

شهریاری گفت: مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با توجه به حضور مستمرش در تیم ملی کشورمان و شور و ذوقی که نسبت به تیم ملی ایران دارد، شبیه به یک ایرانی شده است.برای مثال در اکثر مسابقات عواطف و احساساتی که او از خود بروز می دهد سبب می گردد تا شما حس کنید یک ایرانی راهنمایی تیم ملی کشورمان را در دست دارد. تعصب اوکتاویو به اندازه ای است که حتی ما نمی توانیم برای او مثالی را بیاوریم.

اوکتاویو تا خاتمه جام دنیای 2019 همراه تیم ملی فوتبال ساحلی خواهد بود

شهریاری درباره با قرارداد اوکتاویو با فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار کرد: مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تا خاتمه جام دنیای 2019 بنا بر قرارداد خود با تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان فعالیت خواهد نمود. او کار های بزرگی برای فوتبال ساحلی کشورمان انجام داده و می توان گفت فوتبال ساحلی ایران مدیون این سرمربی است.

مارکو هیچ مسئله ای با تیم ملی ندارد/غیبت چند ماهه اش به دلیل مسائل خانوادگی بود

شهریاری درباره دلیل غیبت سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت :مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر استعفای مارکو اوکتاویو به دلیل غیبت 2 ماهه اش به وجود آمده بود اما باید بگویم هیچ دلیل جز مسائل خانوادگی اش که با فدراسیون فوتبال در میان گذاشته بود ، سبب غیبت او نشده بود.حتی در طول غیبت او لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان تازه به اتمام رسیده بود و هیچ تورنمنتی نیز در حال برگزاری نبود. به همین دلیل ما به او اجازه دادیم تا به پیش خانواده اش رفته و مسائل شخصی خود را رفع کند.

اوکتاویو در زمان استراحت نیز دنبال موفقیت تیم ملی است

مدرس فیفا ادامه داد: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در حالی که 2 ماه در کشور خودش بود ، بازهم به تیم ملی ایران فکر می کرد و در طول این مدت برنامه خوبی را برای ایجاد تیم ملی ب و تزریق بازیکنان جوان و توانمند این تیم به ستارگان اصلی فوتبال ساحلی کشورمان انجام داد. ثمره کوشش تیم ملی همراه با مارکو اوکتاویو در نهایت ،سبب شد تا درخشش بازیکنان جوان در کنار بازیکنان مطرح به قهرمانی بزرگ برای کشورمان تبدیل گردد.

از مدت ها پیش برای تحول تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برنامه ریزی نموده بودیم

شهریاری: از مدت ها پیش به دنبال آن بودیم تا تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از کسب موفقیت های فراوان دچار تحول شده به دنبال موفقیت عظیم باشند. برخی از بازیکنان بیشتر از 12 سال سابقه حضور در تیم ملی را داشتند و در کنار یکدیگر فعالیت می کردند. با تصمیم گیری کادر فنی قرار شد تا به تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بازیکنان جوان تزریق شده تا حضور پر نشاط آن ها اولین دلیل برای تحول تیم ملی کشورمان باشد. استعداد یاب ها نیز توانستند بهترین بازیکنان جوان در سطح ایرانی را برای حضور در تیم ملی کشورمان انتخاب نموده و به اوکتاویو معرفی نمایند. سطح کیفی بازیکنان 19 تا 21 سال کشورمان به اندازه ای چشمگیر بود که نیمی از دلیل موفقیت ما در جام بین قاره را نیز شامل می شد و ما به همین دلیل می توانیم اعتماد کافی را نسبت به فعالیت آن ها داشته باشیم.

اوکتاویو روانشناس است

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی خاطر نشان کرد: از دیگر دلایل موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان وجود جو روانی عالی در میان بازیکنان است. اوکتاویو علاوه بر مربیگری در طول رقابت ها سعی می نماید تا به عنوان روانشناس نیز در تیم ملی کشورمان فعالیت نمایند و با برنامه ریزی خوبش بازیکنان جوان تیم ملی را که سابقه حضور در رقابت های مهم بین المللی ندارند را آماده فعالیت کند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی بی حاشیه ترینند

مدرس فدراسیون دنیای فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که به واسطه قهرمانی هایی که کسب نموده اند سبب افتخار هستند و در عین مشهور بودن و نامی بودنشان اما جزو بی حاشیه ترین افراد ورزش کشورمان هستند. آن ها در کوشش هستند تا کار خود را به صورت حرفه ای دنبال نمایند و اخلاق را نیز همیشه در کار خود لحاظ می نمایند.

تیم ملی فوتبال ساحلی با همدلی به موفقیت هایش رسیده است

شهریاری درباره با دلیل موفقیت ساحلی بازان کشورمان گفت:در کوشش هستیم تا تیمی همدل را داشته باشیم و با مدیریت شرایط موجود آن ها را از حاشیه جدا کنیم. آن ها می دانند اگر اخلاق حرفه ای را کنار گذاشته و حاشیه ای را داشته باشند طبق یک الگوریتم معین از تیم ملی کشورمان حذف خواهند شد. در کار حرفه ای تمام تمرکز بازیکنان باید تنها به روی موفقیتشان باشد تا همانند چند سال اخیر موفقیت های پر رنگ دنیای را برای کشورمان رقم زنند. من نیز در کوشش خواهم بود تا رابطه محبت آمیزی با بازیکنان تیم ملی کشورمان داشته باشم و از هیچ یاریی به آن ها دریغ نکنم.

حضور بانوان در عرصه مدیریتی پیشرفت و موفقیت را دوچندان می نماید

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشورمان اضافه نمود:حضور بانوان در راس کارهای مدیریتی در هر قسمتی از کشورمان می تواند سبب موفقیت دوچندان آن بخش گردد. فدراسیون فوتبال کشورمان نیز در چند سال اخیر به خوبی این روند را در دستور کار خود قرار داده و با ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت بانوی ایرانی و اعتماد کامل به آن ها سبب شده تا پیشرفت فدراسیون فوتبال کشورمان چشمگیر باشد. شاید از جمله معدود بانوان کشورمان هستم که توانسته ام راهنماییگر یک رشته ورزشی باشم و در کنار آن مدیریت تیم قهرمانی فوتبال ساحلی کشورمان را برعهده داشته باشم و از ابتدای فعالیتم در عرصه ورزشی در کوشش بودم تا مسیر درست موفقیت را طی کنم. مدیریت و همکاری خوب بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان سبب شد تا ما در سال های اخیر بتوانیم به صندلیی که حقمان است برسیم. من عاشق کارم هستم و به نظرم مدیریت خانوم و آقا ندارد. هر کسی که زحمت بکشد و کوشش کند چه آقا باشد چه خانوم می تواند موفق باشد و به هدفش دست پیدا کند. در این سالها من فقط سعی کردم که تمرکزم را روی اهدافم بگذارم و برای رسیدن به آنها تمام کوشش خود را کنم. از فدراسیون فوتبال بابت اینکه به یک خانم اعتماد کردند تشکر می کنم و خوشبختانه توانستم جواب این اعتماد را بدهم. حس می کنم اگر در کل کشورمان این فضا به وجود بیاید و به خانومها بیشتر اعتماد گردد، آنها خیلی ریزبینانه تر و دقیقتر در بحث مدیریت پیش می روند. خانمها نیز باید در این عرصه بیشتر کوشش بنمایند و از زمانشان را صرف ان نمایند تا بتوانند موفق باشند.

به دنبال تشکیل تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان هستیم

شهریاری ادامه داد: 10 سال است که ما مسابقات لیگ فوتبال ساحلی بانوان را در کشور برگزار می کنیم. در این سالها هنوز توجهی به این مسابقات از طرف AFC ، FIFA نشده است و به همین علت ما هنوز هیچ تیم ملی را در بخش فوتبال ساحلی بانوان تشکیل نداده ایم. اما صحبت هایی شده است و محتمل است سال دیگر مسابقاتی در سطح بین المللی برای بانوان برگزار گردد. ما منتظر ابلاغ کتبی سازمان دنیای هستیم و به محض اینکه این مسابقات قطعی گردد با تائید فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان را تشکیل خواهیم داد.

اگر بازیکنان موفق نشوند مدیریتم ارزشی ندارد

ناظر دنیای فوتبال ساحلی کشورمان اضافه نمود:کسب قهرمانی و موفقیت ها توسط تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان سبب شد تا صندلیی را که در حال حاضر برعهده گرفته ام را داشته باشم. فعالیت خوب و زبانزد بودن بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در کسب موفقیت ادامه راه را برای فعالیتم به عنوان یک مسئول خانم در تیم ملی آقایان آسان تر کرد.

قول پاداش را از رئیس فدراسیون گرفتم

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام بین قاره 2018 امارات متحده عربی ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قول پرداخت پاداش به بازیکنان قهرمان کشورمان را داد. حمایت فدراسیون فوتبال کشورمان به اندازه ای خوب بود که حتی در نظر گرفته شده بود تا در صورت صعود تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به فینال مسابقات باز هم پاداشی برای بازیکنان تیم ملی کشورمان لحاظ گردد. همچنین در نزدیک ترین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان نیز در کوشش خواهیم بود تا پاداش آن ها در سریع ترین زمان ممکن پرداخت گردد.

80 درصد ورزشگاه های دبی مملو از طرفداران ایرانی بود

شهریاری گفت:در حالی که رقابت فینال فوتبال ساحلی ایران همزمان با دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 بود باز هم طرفداران بسیاری برای تماشای دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی به ورزشگاه آمدند و نزدیک به 80 درصد محل برگزاری مسابقات مملو از ایرانی ها بود.حضور پر رنگ طرفداران خوب کشورمان و افراد بزرگی همچون حشمت مهاجرانی نیز سبب شد تا تیم ملی کشورمان بهترین عملکرد را داشته باشد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی دچار مشکل مالی هستند/چندین سال پیش ملی پوشان نانوایی می کردند

شهریاری:بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان بر خلاف سایر رشته های ورزشی درآمد خوبی ندارند و فعالیت حرفه ای آن ها با درآمد نسبتا کمشان سبب شده تا نگرانی ها و شرایط سختی برای آن ها از لحاظ مالی به وجود آید. بیش از 12 سال پیش نیز که من هنوز در فوتبال ساحلی حضور نداشتم ، بازیکنان تیم ملی کشورمان نانوایی می کردند تا بتوانند زندگی خوبی را برای خود و خانواده هایشان ایجاد نمایند.

ساحلی بازان کشورمان حرفه ای کوشش می نمایند اما درآمد حرفه ای نصیبشان نمی گردد/ فدراسیون فوتبال توانایی پرداخت حقوق به 19 رده تیم ملی را ندارد

شهریاری گفت: یکی از اصلی ترین دلایل تفاوت مبلغ دریافتی های بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان سقف حقوق دریافتی آن ها از تیم های لیگ برتری است.این مبالغ به هیچ عنوان به اندازه کوشش آن ها نیست و بی شک باید در بهبود شرایط آن ها چاره اندیشی هایی صورت گیرد. در سال های اخیر نیز باشگاه های بزرگی پارس جنوبی جم پا به عرصه فوتبال ساحلی گذاشتند و با تیمداری خوبشان سبب پیشرفت لیگ برتر فوتبال ساحلی شدند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان حتی حقوق ثابتی دریافت نمی نمایند و ما در کوشش هستیم تا با حضور آن ها در هر رقابت و همچنین هر گونه افتخار آفرینی شان پول تو جیبی و پاداش خوبی را به حسابشان واریز کنیم تا بتوانند ورزش حرفه ای و زندگی خوبی را داشته باشند.

شهریاری ادامه داد: بسیاری از افراد به فکر آن هستند که چرا فدراسیون فوتبال حقوقی را به بازیکنانش پرداخت نمی نماید. دلیل اصلی این موضوع حضور 19 رده تیم ملی در یک فدراسیون است که با هر تفکری نمی توان اندک درآمد این حوزه ورزشی را میان تعداد انبود بازیکنان پخش کرد و تنها مبالغ باید میان تیم ها برای موفقیت گروهی بازیکنان صرف گردد.

برترین بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درآمدی 150 میلیون تومانی دارد

شهریاری گفت: روز گذشته با خبر شدم یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان همچون محمد احمد زاده در یک فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان درآمدی نزدیک به 150 میلیون تومان دارد. پیش از این رقم قرارداد بازیکنان این رشته بیشتر از 15 میلیون تومان نشده بود. موفقیت ها، باشگاه ها و همچنین پیشرفت لیگ برتر فوتبال کشورمان همگی سبب آن شدند تا این ارقام روز به روز پیشرفت نموده و به سمت بهبود وضعیت بازیکنان تغییر کند.

پرسپولیس و استقلال می توانند سبب شکوفایی فوتبال ساحلی شوند

شهریاری بیان نمود: اگر باشگاه های بزرگ کشورمان همچون پرسپولیس و استقلال به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشورمان وارد شوند و در ادامه با یاری های بزرگشان و توانایی بالایی که در حوزه ورزش مردمی دارند، مسابقات فوتبال ساحلی را دچار تحول و شکوفایی نمایند.

شهرهای بدون ساحلمان تیمداری می نمایند/ با احداث ورزشگاه، پیشرفت بزرگی در فوتبال ساحلی ایجاد می گردد

شهریاری گفت: برخی از تیم های لیگ برتر فوتبال کشورمان در شهر هایی قرار دارند که به هیچ وجه جزو شهرهای ساحلی کشورمان محسوب نمی شوند. باید بدانید احداث ورزشگاه های ساحلی با حداقل پول قابل اجرا است. در صورتی که این کار عملی گردد تیم های فوتبال ساحلی افزایش یافته و به دنبال این موضوع در طول زمان رقم جوایز بازیکن ها و باشگاه های نیز افزون خواهد شد.در لیگ برتر فوتبال ساحلی زیر گروه های متفاوتی در حال برگزاری و اجرا است که همگی در نهایت سبب رشد و تعالی تیم ملی کشورمان خواهند شد.

جزیره کیش یکی از گزینه های اصلی برگزاری تورنمنت های دنیای است

مدرس فیفا ادامه داد:کشور ایران به دلیل وجود شن با کیفیت و همچنین فضای کافی توانایی برگزاری مسابقات مهم فوتبال ساحلی را دارد. کمیته فوتبال ساحلی به تازگی نیز از مسئولان ورزشی جزیره کیش در خواست نموده تا شرایطی را برای میزبانی مسابقات دنیای برایمان فراهم نمایند تا بتوانیم همچون تورنمنت شهر یزد مسابقات را در بالاترین سطح ممکن برگزار کنیم.

من فقط 17 سال داشتم که وارد فدراسیون فوتبال شدم

شهریاری در اضافه نمود: 16 سال است که در فدراسیون فوتبال کشورمان هستم و به یاد دارم که تنها 17 ساله بودم که به عنوان مسئول دفتر دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان انتخاب شده و با بزرگان مدیریت فوتبال همچون دانشور و پهلوان مشغول به کار شدم. در طول زمان حضورم در فدراسیون فوتبال توانستم با حضور در کلاس های مربیگری مختلف فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی مدارک خوبی را جمع آوری نموده و حتی از سوی فیفا نیز لیسانس نظارت را دریافت کنم. 3 سال است که ازدواج نموده ام، تشویق های خانواده ام نیز سبب شده تا من در مسیر پیشرفت قرار بگیرم و در حالی که همیشه در سفر هستم و خانواده خود را تنها می گذارم باز هم آن ها بهترین حمایت را از من انجام می دهند.

افتخار می کنم نظارت فینال جام ملتهای بانوان به من سپرده شد

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشورمان در خاتمه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا سال جاری نظارت بسیاری از رویداد ها را بر عهده من گذاشت و از جمله مهمترین آن ها نیز فینال جام ملت های فوتبال بانوان در کشور اردن و فینال مسابقات فوتسال بانوان آسیا بوده است. همچنین در مسابقات زیر 16 و 19 سال بانوان فوتبال آسیا نظارت کامل را برعهده داشتم. همچنین از سوی فیفا مسابقات المپیک فوتسال دنیای بانوان را نظارت کردم تا رویای کار حرفه ای ام که همراهی با فدراسیون دنیای فوتبال است محقق گردد. علاوه بر این افتخار داشته ام که از طرف سازمان دنیای فوتبال ساحلی برای اهدای جایزه بهترین بازیکن فوتبال ساحلی به این مراسم دعوت شوم و این جایزه را به یک ورزشکار روسی بدهم.

جزییات قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا 2019 اعلام شد

هاشم پور: مسئولان دنیای پیش از شروع تورنمنت از لیست تیم ملی تعجب نموده بودند

ساکت: نتیجه تلفیق تجربه و جوانی تیم ملی فوتبال ساحلی را در امارات دیدیم

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به کشور بازگشت/ غیبت تاج در مراسم استقبال!

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6667

به "مصاحبه با شهریاری، موفق ترین بانوی مدیر در فوتبال ایران؛ از رویای 17 سالگی و ازدواج موفق تا قهرمانی دنیا روی ماسه های ساحلی و نظارت در فینال جام ملت های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه با شهریاری، موفق ترین بانوی مدیر در فوتبال ایران؛ از رویای 17 سالگی و ازدواج موفق تا قهرمانی دنیا روی ماسه های ساحلی و نظارت در فینال جام ملت های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید