گشت قهرمانی در دوحه با اتوبوس رو باز

به گزارش مجله سرگرمی، مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال قطر در فرودگاه دوحه در مراسمی خاص با استقبال رسمی امیر قطر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی همین طور ولیعهد او برگزار گردید.

گشت قهرمانی در دوحه با اتوبوس رو باز

استقبال قطری ها از کاروان تیم ملی

تیم ملی فوتبال قطر یکی از تنهاترین تیم های حاضر در جام ملت های آسیا بود. به دلیل قطع روابط دیپلماتیک قطر با امارات، نه هوداران قطری اجازه حضور در این رقابت ها را پیدا نموده بود و نه خبرنگاران زیادی از قطر در امارات حضور پیدا نموده بودند. با این حال این تیم توانست در امارات جام را بالای سر خود ببرد.

یک روز بعد از فتح اولین جام قهرمانی آسیا کاروان عنابی ها با پرواز قطر ایر ویز از مسقط وارد دوحه شد. ستاره های عنابی که به خاطر مسائل دیپلماتیک اجازه پرواز مستقیم از ابوظبی به دوحه را نداشتند به اجبار راهی مسقط شدند و از این شهر با یکی از بهترین و مدرن ترین هواپیماهای قطرایرویز به دوحه بازگشتند.

زمانی که در فرودگاه قطر، الهیدوس کاپ قهرمانی را به دست گرفت، ناگهان یک طرفدار عمانی به او حمله ور شد تا با کتک کاری کاپ قهرمانی را از دست او برباید.

بر این اساس طبق تصاویر ویدئویی منتشر شده حسن الهیدوس بعد از ورود به فرودگاه مسقط کنار شماری از فوتبال دوستان عمانی حضور دارد که ناگهان فردی با وارد کردن ضرباتی به کاپیتان قطر کوشش کرد جام قهرمانی را از دست الهیدوس خارج کند. تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که نیروهای امنیتی فرد مهاجم را دستگیر می نمایند و صدمه ای به جام قهرمانی همچنین کاپیتان قطر وارد نشده است.

ماموران امنیتی اما سریع وارد عمل شدند و الهیدوس را از زیر دستان طرفدار عصبانی خارج کردند. با این حال خالد جاسم قطری پس از این اتفاق به رسانه ها گفت: طرفدار قطری قصد عکس دریافت با الهیدوس را داشته است و نمی خواست او را مورد آزار و اذیت قرار دهد.

بعد از این حواشی و دردسرها اما مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال قطر در فرودگاه دوحه در مراسمی خاص با استقبال رسمی امیر قطر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی همین طور ولیعهد او برگزار گردید.

مراسمی که نزدیک به 1500 نفر از سران عالی رتبه سیاسی و کشوری قطر حضور داشتند و در خاتمه هم تصویری به یادگار با ستاره های عنابی همین طور جام قهرمانی دو میلیون دلاری آسیا انداختند. -

بعد از این استقبال نوبت به حرکت با اتوبوس روباز در سطح شهر دوحه بود چون جمعیتی بالغ بر یکصد هزار نفر در سطح خیابان ها در انتظار دیدار با ستاره هایی بودند که با اقتدار در امارات آنها را به رویای بزرگ خود قبل از میزبانی از جام جهانی رسانده بودند. شادی بازیکنان قطر در این اتوبوس گردی هم زاید الوصف بود به خصوص آواز خوانی عبدالکریم حسن که بلندگویی در دست داشت. -

در خاتمه این کارناوال شادی بزرگ در سطح شهر دوحه نوبت به حضور در شبکه الکاس و برنامه پرطرفدار المجلس رسید. بازیکنان قطر به همراه سرمربی اسپانیایی و جام قهرمانی نزدیک به یک ساعت روی همان جایگاه هایی که کارشناسان عرب زبان یک ماه تمام بازی های آنها را نقد می کردند از خاطرات خود سخن گفتند و در خاتمه کیک قهرمانی را دسته جمعی بریدند و جشن شان را با مردم این کشور تقسیم کردند.

670 - 11

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11869

به "گشت قهرمانی در دوحه با اتوبوس رو باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت قهرمانی در دوحه با اتوبوس رو باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید