گران ترین خودروی رولز رویس را بشناسید

به گزارش مجله سرگرمی، وبسایت خودرو پلاس: رولز رویس یک شرکت خودروساز بریتانیایی است، که در زمینه مهندسی، طراحی، فراوری و توزیع خودروهای لوکس فعالیت می کند. این شرکت در سال 1906 توسط چارلز رولز و هنری رویس، تحت نام رولز رویس تأسیس شد. شرکت رولز رویس از سال 1914 بخش طراحی و فراوری موتورهای هوا گرد را نیز به خط فراوری کارخانه های خود اضافه نمود. این شرکت با ساختن خودروهای لوکس، مشتری های خاصی برای خود دارد.

گران ترین خودروی رولز رویس را بشناسید

شرکت رولز رویس با فراوری گران قیمت ترین خودروی خود به جهان ثابت کرد که دقیقا همان ماشینی را ارایه می دهد که مشتری او می خواهد. Rolls-Royce Sweptail با قیمت 13 میلیون دلار گران قیمت ترین خودروی فروخته شده در تاریخ است. ساخت این خودرو 4 سال زمان برده است و برای یکی از مشتریان بسیار خاص این شرکت است که نام او فاش نشده است. تنها یک مدل از این خودرو طراحی شده است. خودروهای مختلفی هستند که در دسته خودروهای لوکس قرار می گیرند اما هیچ کدام نمی تواند ادعا کند گران قیمت تر از Sweptail است.

این خودرو دارای یک سقف شیشه ای پانوراما و طراحی به سبک نسل خودروهای 1920 و 1930 است. این خودرو منحصر به فرد است. مدیر عامل شرکت Rolls-Royce Motor Cars گفت: Sweptail یک خودرو خیره کننده است. ما با دقت به خواسته مشتریان خاص خود گوش می دهیم و دقیقا خودرویی را طراحی می کنیم که آن ها می خواهند.

هیچ جزییاتی در خصوص اینکه هزینه های ماشین برای نگهداری و بیمه چه مقدار است فاش نشده است، اما مطمئنا خودرویی با این قیمت هزینه های بالایی هم دارد.

منبع: برترین ها
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28686

به "گران ترین خودروی رولز رویس را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین خودروی رولز رویس را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید