کنایه گنابری به تاتنهامی ها پس از زدن 4 گل به اسپرز

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم 24 ساله بایرن مونیخ پس از ثبت دبل بِریس (زدن 4 گل) مقابل اسپرز، به سفیدپوشان شمال لندن کنایه زد.

کنایه گنابری به تاتنهامی ها پس از زدن 4 گل به اسپرز

به گزارش خبرنگاران، سرژ گنابری که شب گذشته (سه شنبه) با چهار گلی که مقابل تاتنهام در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، کمک شایانی به فزونی 7 بر 2 تاریخی بایرن مونیخ در این دیدار کرد، پس از این بازی کنایه ای به اسپرزها زد. مهاجم پیشین تیم فوتبال آرسنال در کنایه به رقیب سنتی توپچی های لندن در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: شمال لندن قرمز است!.

گنابری 24 ساله که در دقایق 53، 55، 83 و 88 برای بایرن پیروز به گلزنی و ثبت دبل بِریس شد، همچنین پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت آلمان گفت: توصیف پیروزی 7 بر 2 با کلمات سخت است. هیچیک از ما تصور چنین نتیجه ای را نداشتیم. زدن گل در چنین بازی هم حس جالبی است. تصور می کنم تمام هواداران آرسنال هم از این نتیجه لذت بردند. ما برد فوق العاده ای کسب کردیم و از آن لذت خواهیم برد.

گنابری همچنین پس از گلزنی مقابل تاتنهام در بازی شب گذشته شادی گل همیشگی خود را انجام داد که stirring the pot یا همان به هم زدن غذای داخل قابلمه است. او این شادی گل را از جیمز هاردن، بسکتبالیست معروف آمریکایی الگوبرداری کرده است. هاردن هم البته این حرکت را از یک خواننده رپ آمریکایی کپی برداری کرده است.

مهاجم آلمانی باواریایی ها بین سال های 2012 تا 2016 عضو آرسنال بود و فوتبال حرفه ای اش را با این تیم انگلیسی آغاز کرد و پس از بازی در وست برومویچ بین سال های 2015 تا 2017 راهی بایرن مونیخ شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48530

به "کنایه گنابری به تاتنهامی ها پس از زدن 4 گل به اسپرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه گنابری به تاتنهامی ها پس از زدن 4 گل به اسپرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید