کفش سیندرلا تقدیم به سردار

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره ایرانی زنیت در حضور تعویضی اش پیروز به گلزنی برابر روستوف شد تا به عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه برسد.

کفش سیندرلا تقدیم به سردار

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های هفته سی اُم و انتهای فصل 20-2019 لیگ برتر روسیه امشب پیگیری شد و به انتها رسید که در یکی از بازی ها، تیم زنیت سنت پترزبورگ که برخلاف دو مسابقه اخیرش سردار آزمون را در ترکیب نداشت و جزو نفرات ذخیره می دید، از ساعت 20:30 در ورزشگاه روستوف آرنا مقابل تیم رده پنجمی روستوف نهاده شد.

نیمه اول با فزونی یک بر صفر روستوف به انتها رسید که این نتیجه موجب شد تا زنیت سنت پترزبورگ در آغاز نیمه دوم سه تعویض همزمان برای تقویت خط حمله اش انجام دهد و سرگئی سماک، نفراتی مثل سردار آزمون و آرتم زیوبا را به ترکیب تیمش اضافه کند.

آزمون که تا پیش از این مسابقه 16 گل به ثمر رسانده و برای رسیدن به صدر جدول گلزنان، تنها یک گل با آرتم زیوبا هم تیمی خود در زنیت سنت پترزبورگ فاصله داشت، در نیمه دوم تمام کوشش خود را برای دستیابی به عنوان آقای گلی انجام داد که توانست به خوبی این ماموریت را مقابل تیم سابق خود انجام دهد.

در دقیقه 72 امیلیانو ریگونی با حرکت در عرض داخل محوطه جریمه روستوف و شوت زمینی برای زنیت سنت پترزبورگ گلزنی کرد و سه دقیقه بعد هم آزمون این کار را انجام داد تا تیمش در زمین روستوف پیش بیفتد.

آزمون که دربازی رفت حضور نداشت و در مسابقه امشب تشنه گلزنی مقابل روستوف بود، در دقیقه 75 ارسال زمینی اولگ شاتوف از جناح راست زمین را با حضور به موقع در مقابل تیرک اول و محوطه 6 قدم حریف، با ضربه بغل پای چپ تبدیل به گل دوم تیمش کرد تا به صدر جدول گلزنان برسد.

زنیت که چهار هفته قبل قهرمانی اش در لیگ برتر روسیه را قطعی نموده بود، امشب پیروز به کسب فزونی 2 بر یک مقابل روستوف شد تا فصل را با 72 امتیاز و 15 امتیاز بیشتر نسبت به لوکوموتیو مسکو رده دومی به انتها رساند.

سردار آزمون با گلزنی در ملاقات امشب مقابل روستوف، تعداد گل های این فصل خود را به عدد 17 رساند تا به صورت مشترک به همراه آرتم زیوبا، به کفش طلای فصل 20-2019 لیگ برتر روسیه دست پیدا کند و برای نخستین بار در دوران حضورش در فوتبال اروپا، به این افتخار ارزشمند برسد.

ستاره ایرانی زنیت سنت پترزبورگ در حالی پس از یک فصل پر فراز و نشیب و طی 28 مسابقه در لیگ برتر روسیه توانست به آقای گلی دست پیدا کند که دو هفته قبل به دلیل محرومیت انضباطی از سوی باشگاه در فهرست مسابقه با اخمت گروزنی قرار نگرفته و طی یک ماه اخیر، دو بار به عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستاده شده بود ولی با تمام این مسائل و چالش هایی که در راه او وجود داشت، پیروز شد کفش طلای روسیه ر ا کسب کند.

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101957

به "کفش سیندرلا تقدیم به سردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفش سیندرلا تقدیم به سردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید