کانوپولوسواران جواز حضور در مسابقات جهانی 2020 را گرفتند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای کانوپولوی قهرمانی جهان از نهم تا چهاردهم مردادماه در کانادا برگزار شد که تیم مردان ایران با کسب عنوان قهرمانی قاره آسیا جواز حضور در این مسابقات را بدست آورد.

کانوپولوسواران جواز حضور در مسابقات جهانی 2020 را گرفتند

تیم کانوپولوی ایران در این رقابتها با پنچ پله صعود نسبت به دوره قبل بازیها در رده یازدهم ایستادند. طبق قوانین اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی قایقرانی تیم های اول تا دوازدهم مسابقات جهانی جواز حضور در مسابقات دوره بعد را دریافت کردند.

به این ترتیب کانوپولوسواران جواز شرکت در رقابتهای سال 2020 رم ایتالیا را بدست آوردند. کانوپولو سواران در مرحله مقدماتی این رقابتها با کشورهای انگلیس، سوئیس و برزیل در گروه چهارم قرار داشت.

نتایج مرحله مقدماتی گروهی:

سوئیس 3- ایران 3

ایران 12- برزیل 2

انگلیس 5- ایران 6

ایران با کسب دو برد و یک تساوی برای اولین بار به عنوان سرگروه مجوز حضور در مرحله دوم رقابتها را کسب کرد. به این ترتیب تیم ایران در جدول مرحله دوم با تیم های استرالیا، فرانسه نایب قهرمان جهان، هلند و اسپانیا برای کسب رتبه های اول تا دوازدهم قرار گرفت.

در مرحله دوم نتایج زیر بدست آمد:

ایران 6- استرالیا 7

ایران 4 – فرانسه 5

ایران 4 – هلند 5

ایران 3- اسپانیا 4

در ادامه ایران برابر نیوزلند 6 بر 4 پیروز شد تا در جدول مسابقات خود را برای مقام های نهم تا دوازدهم دنبال کند.

در دور سوم بازیها نماینده ایران برابر تیم دانمارک باخت و برای کسب رتبه یازدهم و دوازدهمی جنگید. تیم ایران در آخرین مسابقه اش برای کسب رتبه یازدهم به مصاف استرالیا رفت و توانست این تیم را 4 بر یک شکست دهد.

تیم کانوپولوی مردان ایران یک بار دیگر نیز جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده بود. در آن سال برابرانگلیس باخت و در نهایت نیز شانزدهم شد و این بار در رده بندی رقابتها 5 پله نسبت به دوره قبل در جهان صعود کرد.

اشکان صیادی سرمربی تیم ملی کانوپولوی مردان ایران در گفتگو با خبرنگاران از راهیابی ایران به رقابتهای دو سال آینده جهان خبر داد.

وی گفت: با قرار گرفتن در بین دوازده تیم برتر مسابقات جهانی توانستیم جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان دو سال آینده در سال 2020 را بدست بیاوریم. این رقابتها در رم ایتالیا برگزار خواهد شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 343

به "کانوپولوسواران جواز حضور در مسابقات جهانی 2020 را گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانوپولوسواران جواز حضور در مسابقات جهانی 2020 را گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید