چرا وضعیت کادرفنی تیم ملی کبدی مردان معین نمی گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، مسئولان پس از قهرمانی تیم ملی کبدی مردان کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 و جدایی سرمربی، هنوز تصمیمی برای انتخاب کادرفنی این تیم نگرفته اند.

چرا وضعیت کادرفنی تیم ملی کبدی مردان معین نمی گردد؟

به گزارش ، تیم ملی کبدی مردان کشورمان سابقه حضور در چهار دوره از بازی های آسیایی را در کارنامه خود دارد. اولین دوره حضور کبدی کاران ایران به سال 2006 بر می گردد که تیم ایران نتوانست به مدالی دست یابد و در رتبه چهارم این رقابت ها نهاده شد. در سال 2010 که دومین حضور کبدی ایران در بازی های آسیایی بود ملی پوشان کشورمان در فینال مغلوب تیم هندوستان شدند و به مدال نقره بسنده کردند. در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی هم اتفاقی مشابه بازی های آسیایی گوانژو برای تیم ملی کشورمان رقم خورد و در فینال بازهم نتیجه را به تیم هندوستان واگذار کردیم و در صندلی دوم نهاده شدیم.

اوج درخشش تیم های ملی کبدی مردان و زنان ایران به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بر می گردد جایی که ملی پوشان کشورمان هم در بخش آقایان و هم بانوان توانستند در فینال هند را شکست دهند تا علاوه بر قهرمانی، انتقام 2 دوره گذشته این مسابقات را از این تیم گرفته باشند.

راهنمایی تیم ملی کبدی مردان کشورمان در این مسابقات برعهده غلامرضا مازندرانی بود و پس از درخشش در جاکارتا و قهرمان کردن تیم ایران با پیشنهاد سرمربی گری یکی از تیم های بهترین لیگ کبدی دنیا رو به رو شد.

تیم کبدی مومبای هندوستان پیشنهاد قرارداد یک ساله و قابل تمدید برای سال بعد را به مازندرانی داد از این رو مدت قرارداد او با تیم ملی کبدی مردان ایران تا سرانجام بازی های آسیایی جاکارتا بود و عملا بعد از این مسابقات وی می توانست راهنمایی تیم دیگری را بر عهده بگیرد که همین اتفاق هم افتاد و مازندرانی پیشنهاد سرمربی گری تیم مومبای هندوستان را پذیرفت.

بعد از این اتفاق و جدایی غلامرضا مازندرانی، تیم ملی کبدی مردان کشورمان بدون سرمربی مانده است و هنوز فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی کبدی گزینه هایی را معرفی نکرده است.

البته طبق شنیده ها به دلیل اینکه تیم ملی کبدی کشورمان رقابت های مهمی را در پیش ندارد، کمیته فنی فدراسیون کبدی جلسه ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی کبدی نکرده است و اگر کبدی کاران ایران تورنمنت خاصی را درپیش داشته باشند این کمیته جلسه ای براگزار خواهد نمود و سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.

باید هرچه سریع تر وضعیت سرمربی گری تیم ملی کبدی کشورمان تعیین گردد تا تیمی که توانسته بازی های خوبی را در جاکارتا از خودش به نمایش گذاشته است، درخشش همچنان ادامه یابد و شاهد حضور هرچه قوی تر ملی پوشان ایران در سایر بازی های بین المللی باشیم.

مازندرانی: آرزوی هر ورزشکاری است که در لیگ کبدی هند حاضر گردد

خلج: وزارت ورزش باید بیشتر هوای ملی پوشان را داشته باشد

طلایی های ورزش زیر خط فقر! / 6 درصدی ها جور بدرد نخور ها را کشیدند

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6571

به "چرا وضعیت کادرفنی تیم ملی کبدی مردان معین نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا وضعیت کادرفنی تیم ملی کبدی مردان معین نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید