پیش بینی آخرین شرایط جوی در کشور ، ورود سامانه بارشی از 10 اردیبهشت ماه

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، صادق ضیائیان در تشریح آخرین شرایط جوی کشور گفت: امروز در بیشتر نقاط کشور غیر از شرق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت را شاهد هستیم و در مناطق مستعد بارش تگرگ وجود دارد.

پیش بینی آخرین شرایط جوی در کشور ، ورود سامانه بارشی از 10 اردیبهشت ماه

وی ادامه داد: روز آینده 8 اردیبهشت بارش در شرق و شمال شرق، همچنین شمال و شمال غرب کشور و ارتفاعات کرمان پیش بینی می شود و روز سه شنبه 9 اردیبهشت در غرب و شمال شرق هم چنین شمال و شمال غرب کشور و دامنه جنوبی البرز بارش پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 10 اردیبهشت سامانه بارشی دیگری از غرب و جنوب غرب وارد کشور می شود و موجب بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نیمه غربی کشور خواهد شد و در مناطق مستعد بارش تگرگ داریم.

وی گفت: روز پنجشنبه این سامانه تقویت می شود و اغلب مناطق کشور غیر از سیستان و بلوچستان را در بر می گیرد.

ضیائیان گفت: در دو روز آینده هم چنین بارش برف در استان های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در اغلب مناطق کشور خصوصا استان های تهران، البرز، قزوین، سمنان، قم، اصفهان، مرکزی، همدان، یزد و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی می شود و این شرایط روز آینده در نیمه شرقی کشور حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 35 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای 4 درجه بالای صفر، هم چنین شهرکرد و همدان با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر خنک ترین مراکز استان خواهند بود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح شرایط جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا ابری با احتمال وزش باد شدید پیش بینی می شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 21 و 12 درجه خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: امروز در تهران آسمان ابری همراه با رگبار داریم، جهت باد امروز در تهران جنوب غرب و سرعت آن 42 کیلومتر بر ساعت است. هم چنین دید افقی 8 هزار متر و نم نسبی 60 درصد است.

منبع: فارس

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 3 تیر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87258

به "پیش بینی آخرین شرایط جوی در کشور ، ورود سامانه بارشی از 10 اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آخرین شرایط جوی در کشور ، ورود سامانه بارشی از 10 اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید