پیشنهاد پر زرق و برق ناپولی به ایکاردی، اینتر، یوونتوس را ترجیح می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه ناپولی میخواهد کوشش خود را برای جذب مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر انجام دهد و به همین منظور پیشنهادی پر زرق و برقی برای او در نظر گرفته است.

پیشنهاد پر زرق و برق ناپولی به ایکاردی، اینتر، یوونتوس را ترجیح می دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه توتو مرکاتو، باشگاه اینتر در پی اختلافات و مشکلاتی که اخیراً با مائورو ایکاردی پیدا نموده است، قصد فروش او را دارد و این مهاجم آرژانتینی ممکن است در خاتمه فصل نراتزوری را ترک کند.

طبق قرارداد ایکاردی با اینتر که 120 میلیون یورو غرامت فسخ دارد، تنها باشگاه های غیرایتالیایی آن هم در یک بازی زمانی دو هفته ای در ماه جولای می توانند برای جذب وی اقدام نمایند. با این حال از دو باشگاه ایتالیایی ناپولی و یوونتوس به عنوان مقاصد محتمل او برای فصل آینده نام برده می گردد.

یوونتوس فصل گذشته هم خواستار جذب ایکاردی بود اما پیروز به جذب او نشد. از این رو انتظار می رود که بانوی پیر بار دیگر کوشش خود را برای خرید این بازیکن 26 ساله انجام دهد. در همین حال اما ناپولی می خواهد مانع قدرت دریافت رقیب اصلی اش در کورس قهرمانی سری A گردد و پیشنهادی برای جذب او ارائه نموده که شامل حقوق 9 میلیون یوروی در سال به علاوه یکسری پاداش های دیگر می گردد.

این در حالیست که باشگاه اینتر تمایلی به پذیرش پیشنهاد تیم آبی پوش جنوب ایتالیا نداشته و ترجیح می دهد که بازیکنش را به یوونتوس بفروشد.

با این وجود در صورتی که پیشنهاد ناپولی مقبول اینتری ها و خود او واقع گردد، این بازیکن آرژانتینی به دومین بازیکن پردرآمد حال حاضر سری A بعد از کریستیانو رونالدو در یوونتوس تبدیل می گردد.

ناپولی پیش از این هم مشتری ایکاردی بوده است و یکسال پیش پیشنهادی 55 میلیون یورویی برای خرید او ارائه کرد. حقوقی که این باشگاه برای وسوسه کردن ایکاردی در نظر گرفته 50 درصد از چیزی که اینتر برای تمدید قرارداد او در نظر گرفته بیشتر است.

ایکاردی تا سال 2021 با اینتر قرارداد دارد هرچند با توجه به آشوبی که اخیراً در روابط میان او و باشگاه شکل گرفته، گفته می گردد که امکان دارد تا خاتمه فصل نیمکت نشین گردد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13802

به "پیشنهاد پر زرق و برق ناپولی به ایکاردی، اینتر، یوونتوس را ترجیح می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد پر زرق و برق ناپولی به ایکاردی، اینتر، یوونتوس را ترجیح می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید