پیرلو: برزیلی ها مرا پیرلینیو صدا می زنند!، به بالوتلی گفته بودم نباید کارت زرد بگیرد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: ستاره خط میانی تیم ملی ایتالیا با ابراز رضایت از پیروزی کشورش در نخستین بازی خود در جام کنفدراسیون ها اعتراف کرد رویای گلزنی در استادیوم ماراکانای ریودوژانیرو را داشته است.

پیرلو: برزیلی ها مرا پیرلینیو صدا می زنند!، به بالوتلی گفته بودم نباید کارت زرد بگیرد

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو، هافبک تیم یوونتوس در جریان پیروزی 2 بر یک تیم ملی ایتالیا در بازی برابر مکزیک در جام کنفدراسیون ها، به زیبایی هرچه تمام تر از روی یک ضربه ایستگای دروازه ازتک ها را باز کرد تا از سوی سرمربی تیمش و حتی برزیلی های حاضر در ورزشگاه ماراکانا ریودوژانیرو مورد تمجید و تحسین واقع گردد.

پیرلو در انتها این بازی که یکصدمین بازی ملی او برای آتزوری محسوب می شد، به عنوان برترین بازیکن میدان هم انتخاب شد، تا شب پیروزی کشورش در ورزشگاه تاریخی فوتبال برزیل به یادماندنی تر گردد.

پیرلو گفت: رسیدن به رکورد 100 بازی ملی آن هم با زدن یک گل در ورزشگاهی تاریخی مانند ماراکانا حس فوق العاده ای دارد. در کودکی رویایم بود که در این ورزشگاه بازی کنم و گل بزنم. گلم را هم با ضربه ایستگاهی زدم که این هم یکی دیگر از رویاهایم بود. از بابت پیروزی که به دست آوردیم که باعث رضایت طرفداران شد، خوشحالم.

پیرلو در مورد گل زیبایی که به ثمر رساند نیز گفت: دروازه بان مکزیک برای دریافت توپ پرید اما شاید فکر می کرد که توپ درون دروازه نمی رود و برای همین دستش را کشید. در حقیقت در بازی مقابل مکزیک من باید گل های بیشتری به ثمر می رساندم مثلا آن ضربه ای که از زیر دیوار دفاعی عبور دادم بعد از برخورد با هم تیمی هایم تغییر جهت داد.

ستاره تیم یوونتوس به سختی های بازی برابر مکزیک هم اشاره ای داشت و اضافه کرد: بازی در این دما و شرایط جوی کاری آسانی نبود اما بازی اول همواره بازی مهمی است و باید آن را می بردیم، چون باعث افزایش اعتمادبه نفس شما در طول تورنمنت می گردد.

پیش از آنکه پیرلو پشت ضربه آزاد قرار بگیرد و گل اول بازی را به ثمر برساند، جمعیت حاضر در ورزشگاه ماراکانا یکصدا نام او را صدا می زدند، البته با تغییر دادن آن به حالت برزیلی. وی در این باره توضیح داد: نفهمیدم چه چیزی می گفتند. من احساس ایتالیایی بودن می کنم و آنقدر خوش شانس بوده ام که در این کشور بزرگ شوم و فوتبال بازی کنم. البته اینکه مرا با قهرمانان برزیلی مقایسه می نمایند برایم لذت بخش است. فکر می کنم تماشاگران داشتند مرا پیرلینیو صدا می زدند!

هافبک پیشین میلان بیان کرد که بعد از رقابت های جام جهانی 2014 برزیل با دنیای فوتبال ملی خداحافظی خواهد نمود. او اعلام کرد: سعی می کنم سخت تمرین و سالم زندگی کنم. هنوز ذوق و شوق یک پسربچه را دارم و می خواهم در جام جهانی بعدی هم باشم.

پیرلو در انتها اعتراف کرد هم تیمی اش ماریو بالوتلی در مصاحبه اخیر خود با شبکه رای اسپورت دروغ گفته زمانی که ادعا کرد نمی دانسته اگر 2 کارت زرد بگیرد از بازی بعدی تیمش محروم می گردد. او گفت: قبل از بازی به ماریو گفته بودم کاری نکند که اخطار بگیرد، چون اگر 2 کارته گردد محروم می گردد اما او می خواست اندامش را نشان دهد!بعد از اینکه گل را زد هم به او دوباره این موضع را گوشزد کردم اما خیلی دیر شده بود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41015

به "پیرلو: برزیلی ها مرا پیرلینیو صدا می زنند!، به بالوتلی گفته بودم نباید کارت زرد بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: برزیلی ها مرا پیرلینیو صدا می زنند!، به بالوتلی گفته بودم نباید کارت زرد بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید