پوراسماعیل: دوست دارم در اندونزی تبدیل به کیمیای دوم تکواندوی ایران شوم، برای موفقیت از جان مایه می گذارم

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش تیم ملی تکواندو بانوان گفت: احتمال اینکه اندونزی میدانی برای شگفتی سازی من گردد، وجود دارد و دوست دارم تبدیل به کیمیای دوم تکواندو ایران شوم.

پوراسماعیل: دوست دارم در اندونزی تبدیل به کیمیای دوم تکواندوی ایران شوم، برای موفقیت از جان مایه می گذارم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

زهرا پوراسماعیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط خود در آستانه بازی های آسیایی 2018 گفت: خدا را شکر از لحاظ جسمانی در سطح آمادگی بسیار خوبی قرار دارم و از لحاظ روحی نیز در بهترین شرایط قرار دارم و تنها برای آغاز مسابقات لحظه شماری می کنم. مطمئن باشید برای موفقیت در اندونزی از تمام جانم مایه خواهم گذاشت.

وی با ابراز خرسندی بابت حضور در بازی های آسیایی مطرح کرد: واقعا از حضور در اندونزی بسیار خرسند هستم و دوست دارم با کسب نتیجه خوب انگیزه کیمیا علیزاده را نیز برای بازگشت بیشتر کنم. این درست که نمی توانم جای کیمیا را پر کنم اما دلم می خواهد یک مدال خوشرنگ تر از مدال های گذشته ام کسب کنم. احتمال اینکه اندونزی میدانی برای شگفتی سازی من گردد، وجود دارد و دوست دارم تبدیل به کیمیای دوم تکواندوی ایران شوم.

ملی پوش تیم تکواندو بانوان در مورد احتمال کسب نخستین مدال طلای تکواندو ایران در بازی های آسیایی گفت: بچه های ما توانایی کسب مدال طلا را دارند و امیدوارم در روز نخست مسابقات دو بازیکن تیم ملی، تاریخ سازی نمایند و نخستین مدال طلای تکواندو بانوان را در بازی های آسیایی کسب نمایند. اگر این اتفاق نیفتد هم چیزی از شایستگی بچه ها کم نخواهد شد و فرصت این مهم را در روز های بعد خواهیم داشت.

پوراسماعیل در خاتمه با ابراز تاسف به خاطر از دست رفتن پرچم داری کیمیا علیزاده گفت: واقعا بعد از مصدومیت کیمیا ما به خاطر این اتفاق و از دست رفتن پرچم داری کیمیا دچار افسردگی شدیم اما بعد از چند روز کیمیا کوشش کرد به ما روحیه بدهد. حالا نیز وظیفه ما خواهد تا با کسب مدال انگیزه های کیمیا را برای بازگشت فراهم کنیم و او را خرسند کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50536

به "پوراسماعیل: دوست دارم در اندونزی تبدیل به کیمیای دوم تکواندوی ایران شوم، برای موفقیت از جان مایه می گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوراسماعیل: دوست دارم در اندونزی تبدیل به کیمیای دوم تکواندوی ایران شوم، برای موفقیت از جان مایه می گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید