ونگر: حالا فصل را از صندلی مناسبی آغاز می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی فرانسوی توپچی آرسنال پیروزی تیمش را در جام خیریه انگلیس، نشانه ای از قدرت توپچی های لندن برای فتح لیگ برتر در فصل پیش رو دانست.

ونگر: حالا فصل را از صندلی مناسبی آغاز می کنیم

به گزارش خبرنگاران، آرسن ونگر پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر منچسترسیتی در ملاقات جام خیریه (سوپرجام) انگلیس که در آن گل های نیمه اول سانتی کاسورلا و آرون رمزی و گل نیمه دوم اولیویه ژیرو منجر به قهرمانی توپچی ها لندن شد، گفت: اکنون پس از مدتی طولانی من گزینه های زیادی برای خط حمله تیمم دارم و از این بابت اطمینان دارم. سه، چهار یا پنج سال پیش آرسنال هر ساله یک بازیکن بزرگ را از دست داد. در دو سال گذشته اما ما بازیکنانی را به ترکیب خود اضافه نموده ایم، بازیکنانی مانند مسعوت اوزیل و الکسیس سانچس که به لطف حضور آنها ترکیب قدرتمندی ساخته ایم. سانچس در این بازی سرزنده نشان داد.

ونگر اضافه نمود: من احساس می کنم که تیمم در نیمه اول یک بازی کامل را به نمایش گذاشت. این پیروزی ما را در صندلی مناسبی برای آغاز فصل قرار داد. ما می خواستیم بازی را ببریم تا کیفیت عملکردی را که تیم مان دارد، نشان بدهیم. برای من مایه آرامش است وقتی می بینم که تیمم می تواند چنین عملکردی را آن هم در اکثر دقایق بازی ارائه کند. پارسال ما برابر تیم های غیرمدعی لیگ عملکرد با ثباتی داشتیم اما برابر مدعیان شرایط برعکس بود. این فصل اما امیدوارم که این ثبات شامل بازی های ما برابر هر دو دسته گردد.

الکسی سانچس، مهاجم شیلیایی جدید توپچی ها لندن در ابتدای نیمه دوم به جای الکس اوکسلید چمبرلین به میدان رفت و اولین بازی رسمی خود را برای آرسنال انجام داد.

ونگر درباره عملکرد مهاجم پیشین بارسلونا عنوان نمود: او از نظر فیزیکی هنوز کاملاً آماده نیست اما بازی اش هیجان انگیز است. او همواره خطرناک نشان می داد و برای دروازه حریف یک تهدید بود. او در ضدحملات دست ما را بازتر می نماید. سانچس در هر دو سوی میدان می تواند بازی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60748

به "ونگر: حالا فصل را از صندلی مناسبی آغاز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: حالا فصل را از صندلی مناسبی آغاز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید