هیچ کس از زمان انتشار لیست تیم ملی خبر ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، کی روش بعد از حضور در مراسم انتخاب بهترین های فیفا در سال 2018 به میزبانی لندن از این کشور راهی امارات گردیده تا مقدمات اولیه برای انتخاب محل اسکان تیم ملی در جام ملت های آسیا را فراهم کند.

هیچ کس از زمان انتشار لیست تیم ملی خبر ندارد

به گزارش خبرنگاران، در حالی که حواس همه اهالی فوتبال و رسانه ها به دربی و حاشیه های آن است بازی های لیگ برتر بعد از این هفته دوباره تعطیل می گردد تا تیم ملی اردوی دیگری تشکیل دهد.

طبق برنامه از پیش اعلام گردیده دومین اردوی آماده سازی تیم ملی برای جام ملت های آسیا از روز هفتم مهرماه با اتمام بازی های هفته هشتم لیگ برتر در تهران برپا خواهد شد.به همین خاطر انتظار می رفت فهرست جدید بازیکنان دعوت گردیده از سوی سرمربی پرتغالی جمعه شب بعد از بازی های این هفته منتشر گردد.در تایید این اتفاق اما مسوولان فدراسیون فوتبال و نزدیکان به تیم ملی با ابراز بی اطلاعی از تصمیم کی روش مدعی شدند اطلاعی از زمان دقیق انتشار فهرست و اینکه چند بازیکن شانس حضور در اردو را خواهند داشت، ندارند تا مثل اردوی قبلی نحوه دعوت بازیکنان به تیم ملی سروصدا و جنجال های زیادی در پی داشته باشد.

این در حالی است که کی روش بعد از حضور در مراسم انتخاب بهترین های فیفا در سال 2018 به میزبانی لندن از این کشور راهی حاشیه خلیج فارس و امارات گردیده تا مقدمات اولیه برای انتخاب محل اسکان تیم ملی در جام ملت های آسیا را فراهم کند.این سفر در شرایطی انجام گردیده که زمان دقیق بازگشت سرمربی پرتغالی به ایران هم تعیین نیست.

از طرفی با توجه به اینکه مهم ترین جدال باشگاهی ایران عصر پنجشنبه میان استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر در برگزار خواهد شد انتظار می رفت این بار کی روش با حضور در تهران از نزدیک شاهد این بازی بزرگ باشد اما هیچ کس اطلاعی از حضور یا عدم حضور او در استادیوم آزادی ندارد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1121

به "هیچ کس از زمان انتشار لیست تیم ملی خبر ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کس از زمان انتشار لیست تیم ملی خبر ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید