همدان و کهگیلویه تنها هیات های کشتی با سرپرست

به گزارش مجله سرگرمی، در حالیکه برخی مسئولان، معین تکلیف ریاست برخی هیات های کشتی را دلیل تاخیر انجام شده در شروع ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی اعلام نموده اند، اما تا زمان برگزاری انتخابات تنها 2 استان می مانند که با سرپرست اداره می شوند.

همدان و کهگیلویه تنها هیات های کشتی با سرپرست

به گزارش خبرنگاران، با توجه به وضعیت بلاتکلیفی فدراسیون کشتی و اداره این فدراسیون توسط سرپرست، اعضای مجمع فدراسیون کشتی در نامه ای خطاب به وزیر ورزش خواهان معین تکلیف هر چه زودتر ریاست فدراسیون و شروع فرآیند ثبت نام از کاندیداها شده اند.

اعضای مجمع، سرمربیان تیم های ملی و بسیاری از بزرگان کشتی از جمله محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیمهای ملی بارها در مصاحبه های مختلف تاکید نموده اند ادامه این بلاتکلیفی با توجه به در پیش بودن رقابت های جهانی و المپیک و لزوم برنامه ریزی برای کسب موفقیت در رویدادهای پیش رو، می تواند به ضرر کشتی به عنوان ورزش ملی ایران تمام گردد.

اما در حالیکه برخی مسئولان وزارت ورزش، معین تکلیف هیات های کشتی و برگزاری انتخابات آن ها را دلیل این تاخیر اعلام نموده اند، فقط استان های اردبیل، اصفهان، کردستان، همدان و کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر با سرپرست اداره می شوند که در این میان طی روزهای آتی انتخابات هیات های استانی اردبیل، اصفهان و کردستان برگزار می گردد و تا طی شدن فرآیند ثبت نام و برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی روسای این هیات ها نیز معین خواهند شد.

بر همین اساس تاخیر در شروع ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی به این بهانه نمی تواند موجه باشد و ادامه این روند به اعتقاد اهالی کشتی می تواند پیامدهای بدی برای ورزش اول ایران داشته باشد.

canadaro.ir: تور کانادا: مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا، ویزای کانادا

indiaro.ir: تور هند ارزان قیمت indiaro | تور بمبئی، گوا، آگرا، جیپور، تور مثلث طلایی، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8467

به "همدان و کهگیلویه تنها هیات های کشتی با سرپرست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان و کهگیلویه تنها هیات های کشتی با سرپرست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید