هماهنگی خدمات سفر در چهارمحال و بختیاری انسجام قابل ملاحظه ای دارد
به گزارش مجله سرگرمی، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: کمیته های مختلف ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری از انسجام قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، دکتر ولی تیموری در بازدید میدانی از روند فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این استان در هماهنگی برای انجسام به منظور استقرار کمیته های 10 گانه در کنار یکدیگر عملکرد مطلوبی دارد.
وی اضافه کرد: تاکنون ستاد هماهنگی خدمات سفر هیچکدام از استان های کشور به اندازه چهارمحال و بختیاری منجسم نبوده است.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توضیح داد: قرارگیری متمرکز کمیته های 10 گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری در کنار یکدیگر در ارتقای کمی و کیفی روند خدمات رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان تاثیرگذار بوده است.
تیموری بیان داشت: مناطق بکر و دست نخورده، جاذبه های طبیعی، اماکن فرهنگی و تاریخی چهارمحال و بختیاری از مهمترین شاخص های مؤثر در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان در طول سال و به ویژه نوروز است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این مدت 801 بازرسی و نظارت از مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامت موقت شامل کمپ ها، مهمانسراها و خانه های مسافر چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.
مهرداد جوادی اعلام کرد: بیشترین مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز سال جاری از استان های ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، تهران، اصفهان، فارس و نوار غربی کشور بوده اند.
تیموری همچنین از ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان های بروجن و لردگان بازدید خواهد نمود.
منبع: میراث آریاtafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره
fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده