نمی توانستیم ریسک کنیم، الاتحاد قطعا در بازی برگشت گل می خورد!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 دقیقه امروز دوشنبه بین تیم های الاتحاد عربستان و ذوب آهن اصفهان به میزبانی امارات برگزار گردید که این دیدار با شکست 2 بر یک نماینده ایران به انتها رسید.

نمی توانستیم ریسک کنیم، الاتحاد قطعا در بازی برگشت گل می خورد!

علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از دیدار با الاتحاد گفت: در خصوص بازی رفت باید بگویم با توجه به اینکه نتیجه 2 بر یک شد و ما حتی می توانستیم در نیمه اول به گل دوم برسیم نتیجه بدست آمده برای ما خوب است و در بازی برگشت امیدوار به جبران هستیم.

منصوریان ادامه داد: تیم الاتحاد در 15 دقیقه پایانی بازی دچار افت فیزیکی شد و قطع به یقین ما در دوحه تغییر سیستم خواهیم داشت. خیلی امیدوار به دوحه می رویم و به کمک پروردگار جریان بازی را تغییر می دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در بازی برگشت نتیجه یک بر صفر منجر به صعود ما می گردد باید در بازی تمرکز لازم را داشته باشیم و در دفاع بدون اشتباه ظاهر شویم؛ الاتحاد در دوحه قطعا از ما گل خواهد خورد.

منصوریان اضافه نمود: در این بازی نمی توانستیم ریسک زیادی کنیم اما بازی برگشت فرق دارد و با توجه به مسائل زیادی که در خط دفاعی الاتحاد دیدم این تیم قطعا از ما گل می خورد و اگر با دقت بازی کنیم و گل نخوریم می توانیم صعود کنیم.

به گزارش خبرنگاران، دیدار برگشت تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان روز دوشنبه 21 مردادماه به میزبانی ذوب آهن در قطر برگزار خواهد شد.

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35874

به "نمی توانستیم ریسک کنیم، الاتحاد قطعا در بازی برگشت گل می خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی توانستیم ریسک کنیم، الاتحاد قطعا در بازی برگشت گل می خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید