نقاشی های هیتلر فروش نرفت

به گزارش مجله سرگرمی، پلیس سه تابلو نقاشی که منسوب به آدولف هیتلر بودند و در 24 ام ژانویه در برلین به مزایده گذاشته شده بودند را ضبط کرد.

نقاشی های هیتلر فروش نرفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آرت نیوز، پلیس نقاشی های منسوب به هیتلر را به دلیل دریافت توئیتی مبنی بر جعلی بودن آن ضبط کرد.

شرکت کلاس که قصد فروش این تابلوهای نقاشی را داشته، ادعا نموده است که این سه اثر توسط رهبر نازی ها، آدولف هیتلر در سال های 1910 و 1911 کشیده شده و به امضا رسیده است. طبق گفته های پلیس، دادگاه حکم ضبط تابلوهای نقاشی را به دلیل احتمال جعلی بودن آنها صادر نموده است.

با اینکه استفاده کردن از نمادهای نازی از قبیل صلیب شکسته در آلمان غیرقانونی است، اما فروش آثار هنری هیتلر در این کشور مجاز است.

قیمت نقاشی هایی که توسط کمپانی کلاس به مزایده گذاشته شدند و همگی تصویری از منظره را نشان می دهند، حداقل 4 هزار یورو معین شده است.

کمپانی کلاس اعلام کرد: موضوعات این تابلوهای نقاشی از هرگونه ایدئولوژی مبرا است و به هیچ وجه نشانگر این حقیقت نیست که نقاش آن یکی از بزرگترین جنایتکاران تاریخ بشر است.

این شرکت در عین حال اظهار کرد: ما از فروش هرگونه اثری که کوچک ترین نشانی از جعلی بودن در آن وجود داشته باشد، امتناع می کنیم.

بر اساس این گزارش، پیشتر هم یک کمپانی به نام آکشنشواس ویدلر در سال 2016، 29 اثر از هیتلر ارائه کرد که بیشتر آنها فروخته نشدند.

گفته می گردد رئیس حزب نازی که جان میلیون ها نفر را گرفت، پیش از ورود به این عرصه تاریک زندگی اش، صدها اثر نقاشی خلق کرد که البته نمونه های جعلی فراوانی نیز از آن ها در بازار فروش آثار هنری وجود دارد و از آنجا که او سبک منحصربه فردی در نقاشی نداشت و فقط کپی می کرد، بنابراین تشخیص اصالت کارهای او، بسیار سخت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11178

به "نقاشی های هیتلر فروش نرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی های هیتلر فروش نرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید