نصرتی: یکی از شانس های کالدرون به مشکل خوردن استقلال و تراکتور بود، این تیم پرمهره ترین پرسپولیس دهه گذشته است

به گزارش مجله سرگرمی، محمد نصرتی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیم تحت هدایت گابریل کالدرون پرمهره ترین پرسپولیس یک دهه اخیر است.

نصرتی: یکی از شانس های کالدرون به مشکل خوردن استقلال و تراکتور بود، این تیم پرمهره ترین پرسپولیس دهه گذشته است

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره فرایند نتیجه گیری تیم فوتبال پرسپولیس و قرار دریافت این تیم در رده سوم جدول رده بندی, گفت: قطعاً پرسپولیس تاکنون خوب کار کرده و توانسته است به نسبت تغییراتی که داشته نتایج خوبی بگیرد. باشگاه سعی کرده شاکله اصلی تیم را حفظ و بازیکنان خوبی را اضافه کند. همچنین یک مدیر ورزشی (محمدحسین انصاری فرد) به باشگاه آمده و شرایط تیم بهتر هم شده است. کالدرون نشان داده اگر فرصت کافی داشته باشد, مربی باکیفیتی است.

وی با بیان اینکه یکی از شانس های پرسپولیس و کالدرون این بوده که برخی رقبا مانند استقلال و تراکتور درگیر مسائلی شده اند.، اضافه کرد: پرسپولیس در ابتدای فصل فرازونشیب داشت که آنهم به دلیل عدم انگیزه کافی بازیکنان بعد از سه فصل پیاپی قهرمان شدن بود، اما کم کم با حضور بازیکنان جدید رقابت ایجاد و شرایط بهتر شد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسد کالدرون مدتی است به ترکیب ایده آلش دست پیدا کرده, مطرح کرد: این خیلی خوب است کالدرون دستش باز باشد و در هر پست دو یا سه بازیکن خوب و باکیفیت داشته باشد. فکر می کنم این تیم پرمهره ترین پرسپولیس یک دهه گذشته است. اگر تیم در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت برای همین بود که در هر پست چند بازیکن خوب و آماده می توانستند بازی کنند. تنها جای خالی بازیکن در خط حمله است که جونیور در این پست جذب شده بود، اما عملکرد خوبی نداشت. فکر می کنم باشگاه در نیم فصل قرار است یک مهاجم دیگر جذب کند که در این شرایط شرایط بهتر هم می شود.

نصرتی درباره همگروهی پرسپولیس با تیم های الشارجه امارات, التعاون عربستان و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا, یادآور شد: روی کاغذ به نسبت سپاهان گروه پرسپولیس خیلی بهتر است، ولی مسئله معین این است که تیم ها در آسیا خیلی به هم نزدیک شده اند و هیچ تیمی دیگر از پیش برنده نیست. به نظر من پرسپولیس با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و همچنین مربی اش که آشنا با تیم های آسیایی است، می تواند در آسیا هم پیروز باشد.

وی درباره اینکه کالدرون برای عدم دریافت مطالباتش تهدید به جدایی کرده و این اتفاق برای استراماچونی نیز در استقلال رخ داده است, ابراز داشت: قطعاً این مسائل به فوتبال ما آسیب می زند. شما ببینید در چند روز گذشته استقلال از رفتن استراماچونی چقدر آسیب دیده است و هواداران چه کار هایی انجام دادند. این مسائل زیبنده فوتبال ما نیست و مدیران نباید با اعصاب و روان مردم بازی کنند. اگر قرار است مربی خارجی بیاید باید در تمام بند ها و نکات قرارداد دقت شود تا این مسائل پیش نیاید.

وی که سابقه بازی در تیم تراکتور را نیز دارد, در ادامه به شرایط این تیم اشاره کرد و گفت: متأسفانه تراکتور درگیر مسائل زیادی شده و یکسری بازیکنان با نظر دنیزلی جذب نشده اند و کیفیت چندانی هم نداشته اند. این تیم خلاف هزینه هایی که کرده نتوانسته است نتیجه بگیرد و امیدوارم هرچه زودتر شرایطش بهتر شود.

مربی کنونی تیم دسته اولی گل ریحان البرز درباره شرایط این تیم نیز گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و الان در صدر جدول قرار داریم. فردا (پنجشنبه) با نیروی زمینی بازی داریم و می خواهیم با کسب پیروزی به استقبال قهرمانی نیم فصل برویم. هفته گذشته نیز مقابل شهرداری تبریز در دقیقه آخر بازی گل دریافت کردیم و بازی مساوی شد، وگرنه اگر زودتر گل می خوردیم, حتماً نتیجه را جبران می کردیم. هدف اصلی ما قهرمانی در پایان مسابقات است، اما الان به دنبال حفظ صدرنشینی تا نیم فصل هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63187

به "نصرتی: یکی از شانس های کالدرون به مشکل خوردن استقلال و تراکتور بود، این تیم پرمهره ترین پرسپولیس دهه گذشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: یکی از شانس های کالدرون به مشکل خوردن استقلال و تراکتور بود، این تیم پرمهره ترین پرسپولیس دهه گذشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید