نصرتی: با اینکه بازی را بردیم ولی از عملکرد بعضی از بازیکنانم رضایت ندارم، شایعات برای به حاشیه بردن پرسپولیس است

به گزارش مجله سرگرمی، محمد نصرتی، سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: با اینکه توانستیم در هفته نخست تیم آرمان گهر را شکست دهیم، اما از عملکرد چند بازیکنم رضایت ندارم.

نصرتی: با اینکه بازی را بردیم ولی از عملکرد بعضی از بازیکنانم رضایت ندارم، شایعات برای به حاشیه بردن پرسپولیس است

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی 3 بر 2 تیم گل ریحان البرز مقابل آرمان گهر سیرجان در هفته نخست لیگ دسته اول گفت: اولین بازی در تمام تورنمنت ها و لیگ ها همواره سخت و سخت است و فرقی نمی نماید که چه مسابقاتی باشد. در آغاز هم همواره نتایج غیرقابل پیش بینی است و ما به همین دلیل سعی کردیم با تمرکز وارد زمین شویم. خدا را شکر توانستیم بازی را هم ببریم، ولی واقعیت این است که توقع من از بازیکنانم بیشتر بود.

وی اضافه کرد: ما باید از فرصت هایی که به دست می آوریم نهایت بهره را ببریم. در نیمه اول سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم، ولی نتوانستیم از فرصت های مان استفاده کنیم. در آغاز نیمه دوم هم یک موقعیت تک به تک از دست دادیم و یک توپ هم به تیر دروازه حریف زدیم. اگر از این فرصت ها استفاده می کردیم، وضعیت مان بهتر می شد، اما استفاده نکردیم تا حریف به گل رسید و کار خیلی برای ما سخت شد. خدا را شکر در ادامه بازیکنان تعویضی توانستند عملکرد خیلی خوبی داشته باشند و برنده از زمین خارج شدیم. درست است این بازی را بردیم، ولی من از عملکرد چند بازیکن رضایت ندارم و امیدوارم در ادامه راه بهتر کار نمایند. در مجموع همین که توانستیم در هفته اول پیروز شویم، خوب بود.

نصرتی همچنین توضیح داد: سال جاری گل ریحان با تغییرات 95 درصدی روبرو شده است و ما احتیاج به زمان داریم تا به صورت کامل هماهنگ شویم. از طرفی دیر آغاز شدن مسابقات هم به سود تیم ما شد تا بتوانیم از لحاظ تاکتیکی و هماهنگی تیمی، شرایط بهتری داشته باشیم. سال جاری شرایط اقتصادی تیم هم نسبت به فصل گذشته متفاوت است. البته آقای حمزه لو، مدیرعامل باشگاه کوشش می نماید تا کمترین مشکل را داشته باشیم. امیدوارم که در بازی های بعدی هم بتوانیم خوب امتیاز بگیریم و در بین بالانشین های جدول قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا از نقل وانتقالات تیمش رضایت دارد یا خیر؟، گفت: با توجه به اینکه باشگاه نسبت به فصل قبل هزینه ها را کاهش داده است، سعی کردیم بتوانیم با همین هزینه ها بهترین نفرات را جذب کنیم. در این راستا باشگاه هم همکاری لازم را نموده است. به نظرم تا 80 درصد بازیکنانی را که مدنظر من و همکارانم بود، توانستیم جذب کنیم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات روزهای اخیر این باشگاه و شایعاتی که پیرامون تغییرات مدیریت در باشگاه پرسپولیس مطرح شده است، توضیح داد: من اعتقادم دارم تمام این حرف ها شایعه است! چون پرسپولیس سه سال پشت سر هم بهترین نتایج را کسب نموده است، عده ای می خواهند این تیم را به حاشیه ببرند. امیدوارم باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و تمام طرفداران این موضوع را درک نموده و بتوانند دوباره نتایج سال های قبل را تکرار نمایند.

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40421

به "نصرتی: با اینکه بازی را بردیم ولی از عملکرد بعضی از بازیکنانم رضایت ندارم، شایعات برای به حاشیه بردن پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: با اینکه بازی را بردیم ولی از عملکرد بعضی از بازیکنانم رضایت ندارم، شایعات برای به حاشیه بردن پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید