نسخه ای برای تسخیر شرق آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، معاون گردشگری کشور گفت: تسخیر و تاثیرگذاری بر بازارهای هدف شرق آسیا برای جذب گردشگر، نیازمند نگاه فرابخشی، برنامه محور و برداشتن گام های اساسی از طرف بخش دولتی و خصوصی است.

نسخه ای برای تسخیر شرق آسیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی موحد در نشست کارگروه توسعه گردشگری بازار آسیا که با حضور مسؤولان و مدیران ارشد ارگان های فرابخشی و فعالان بخش خصوصی گردشگری در محل معاونت گردشگری تشکیل شد، اظهار کرد: تا کنون به منظور توسعه گردشگری در بازار شرق آسیا اقدامات پایه ای مختلفی همانند آسیب شناسی وضع موجود، شناخت گسترده بازار های هدف مربوطه، نیازسنجی و نیز استخراج تکنیک ها و راهکارهای عملیاتی لازم صورت گرفته و حال، زمان آن رسیده است تا با تقویت تعاملات و اعلام انتظارات فرابخشی و همکاری نزدیک دو بخش دولتی و خصوصی، تفکیک وظایف و نیز چگونگی تسخیر بازار و بهره مندی از ظرفیت مساعد موجود، طبق شرایط و ویژگی های حاکم محقق گردد.

وی با بیان این که برای کسب موفقیت و تاثیرگذاری در بازار گردشگری کشورهای شرق آسیا شامل چین، ژاپن، کره جنوبی، هند، ویتنام و مالزی نیازمند یکپارچگی، نظم و مدیریت شرایط، زیرساخت ها و امکانات موجود در صنعت گردشگری هستیم، گفت: در حال حاضر برنامه های بازاریابی از جمله برگزاری تورهای آشناسازی، فعال سازی دفاتر خدمات مسافرتی، برگزاری نشست تخصصی B 2 B، راه اندازی نمایندگی های اطلاع رسانی گردشگری، تدوین محتوای اقلام گردشگری به زبان بازارهای هدف، فعال سازی سایت گردشگری و نیز برگزاری نشست های توجیهی در نظر گرفته شده است تا همزمان با آماده سازی بستر مساعد همکاری و تعاملات فرابخشی موجود سبب تحقق دستاوردهای قابل انتظار شوند.

رحمانی موحد همچنین در این نشست، استخراج تعداد دفاترخدمات مسافرتی فعال، راهنمایان و نیز میزان تعریف بسته های سفر در حوزه کشورهای شرق آسیا را در دستور کار جامعه تورگردان، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان قرار داد و اضافه کرد: باید بتوان منطبق بر تدابیر در نظر گرفته شده، برنامه های اتخاذ شده بازاریابی را محقق کرد.

وی یادآور شد: ظرفیت مالی کشورهای شرق آسیا بسیار بالاست و بکارگیری ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری فرابخشی، بخش های خصوصی تابعه سازمان و نیز فعالان این حوزه می تواند مسیرهای بهره مندی از فرصت مساعد بازار گردشگری این حوزه را شکوفا کند.

معاون گردشگری با اعتقاد بر این که صنعت گردشگری می تواند به اقتصاد ملی، استقلال، توزیع ثروت و توسعه زیرساخت ها کمک برساند، اظهار کرد: توسعه گردشگری کشور در بازارهای مساعد همانند شرق آسیا یکی از راه های بهبود فضای توزیع ثروت، کسب و کار و توسعه دیپلماسی عمومی و ارتباطات سیاسی به شمار می آید که با تحقق تعهدات و وظایف فرابخشی و بخش خصوصی در بستری از تعاملات گسترده مدیریت خواهد شد.

رحمانی موحد با اعلام مهلت 10 روزه از حاضران در کارگروه توسعه گردشگری شرق آسیا خواست؛ با اعلام نظرات و تجمیع آن ها تسریع دستیابی به اهداف مورد اشاره را سبب شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59841

به "نسخه ای برای تسخیر شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه ای برای تسخیر شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید