مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از علل جدایی ثروتمندترین زوج سیلیکون ولی تا ادامه حواشی فیس تایم اپل

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از علل جدایی ثروتمندترین زوج سیلیکون ولی تا ادامه حواشی فیس تایم اپل

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

جف بیزوس مدیرعامل آمازون که طی ماه های اخیر با حواشی متعددی رو به رو شده است، چند متخصص سایبری را استخدام نموده تا کشف نمایند چت های خصوصی وی و لورن سانچز چگونه افشا شده و به دست همسر بیزوس رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی روزهای اخیر خبری منتشر شد در خصوص مشکل فیس تایم گروهی و البته به همه کاربران اپل توصیه شد که فعلا از این قابلیت استفاده ننمایند. اکنون دادستان نیویورک با طرح شکایت علیهشرکت اپل و مدیرعامل آن تیم کوک، اعلام نموده که اپل برای حفاظت از امنیت کاربران خود به شدت کم کاری نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از نمایندگان مجلس قانونگذاران ایالات متحده فیسبوک را متهم کردند که به طور رسمی در حال سرقت اطلاعات افراد است. این اعتراض پس از آن مطرح می گردد که اخیرا در گزارشهایی اعلام شد که این شبکه اجتماعی به افرادی که اجازه دسترسی به اطلاعات تلفن همراهشان را بدهند وجه نقد پرداخت می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل از دوم آوریل آغاز به حذف حسابهای گوگل پلاس خواهد نمود و درواقع این حسابها از این تاریخ دیگر وجود نخواهند داشت.بر اساس بیانیه رسمی گوگل، گوگل پلاس به علت بعضی ضعف های امنیتی در این تاریخ رسما تعطیل خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ بنیانگذار و مدیرعامل فیسبوک در جدیدترین سخنرانی خود اعلام نموده که تا سال 2020 طرح ادغام فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ به وقوع نخواهد پیوست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک کارمند اپل متهم شده که اطلاعات مهم این شرکت را در خصوص فراوری خودرو خودران و جدید تیم کوک؛مدیرعامل اپل رصد و برای پکن ارسال می نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اوبر با سیستم حمل و نقل عمومی دنور در ایالات متحده همکاری می نماید. این همکاری بخشی از طرح بلندپروازانه دارا خسروشاهی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: انتخاب
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11630

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از علل جدایی ثروتمندترین زوج سیلیکون ولی تا ادامه حواشی فیس تایم اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از علل جدایی ثروتمندترین زوج سیلیکون ولی تا ادامه حواشی فیس تایم اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید