مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از انتها ویندوز موبایل تا جدیدترین ویژگی جیمیل

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از انتها ویندوز موبایل تا جدیدترین ویژگی جیمیل

از وبلاگ نوای سوم دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

هفته گذشته در خصوص صدور گواهینامه باتری برای گوشی گلکسی اس 11 پلاس خبرهایی منتشر شد و اکنون در خصوص اس 11 نیز خبرهایی منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ویندوز روی موبایل مرده است. این یک خبر تلخ اما واقعی است و از امروز پشتیبانی از همه محصولات ویندوز 10 روی موبایل به انتها می رسد. به این معنی که هیچ به روزرسانی امنیتی جدید ، هیچ عیب یابی و پشتیبانی رایگانی وجود نخواهد داشت.مشروح خبر ر ا اینجا بخوانید.

پس از چندین تیزر ، زیر مجوعه تجاری شیائومی؛ ردمی، امروز از ردمیK30 و ردمیK30 5G رونمایی کرد که دارای نمایشگرهای 6.67 اینچی 120 هرتزی و دوربین های 64 مگاپیکسلی در بخش پشتی قاب خود هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جدیدترین ویژگی جیمیل بسیار جالب است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا ایمیل های خود را به ایمیل های دیگر متصل نمایند و یکجا ارسال نمایند، آن هم بدون احتیاج به بارگیری ایمیل ها.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ در حال کوشش برای به روزرسانی مبتنی بر اندروید 10 از One UI 2 خود در گلکسی S10 و S10 + خود در سراسر دنیا است. از امروز ، کاربران گلکسی S10e سامسونگ نیز نوع پایدار سیستم عامل مذکور را دریافت می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63088

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از انتها ویندوز موبایل تا جدیدترین ویژگی جیمیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از انتها ویندوز موبایل تا جدیدترین ویژگی جیمیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید