مهاجری: پیروزی مقابل پارس جنوبی جم ما را به خود باوری رساند، فوستر به ما یاری می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ماشین سازی می گوید تیمش مقابل پارس جنوبی جم نمایش خوبی داشته و مستحق کسب سه امتیاز بوده است.

مهاجری: پیروزی مقابل پارس جنوبی جم ما را به خود باوری رساند، فوستر به ما یاری می نماید

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از کسب نخستین برد در لیگ برتر که مقابل پارس جنوبی جم بدست آمد اظهار کرد: پیش بینی بازی سختی را نموده بودیم. در بازی های گذشته بردی نداشتیم و باید این بازی را می بردیم تا بتوانیم در آینده هدفمان را دنبال کنیم. ما زود به پارس جنوبی گل زدیم و به جز یک دقیقه بعد از گل که حریف موقعیت خطرناک داشت، در سایر دقایق تیم حریف را کنترل کردیم. این برد ما را به خودباوری رساند اما باید بیشتر کار کنیم و هنوز اتفاقی رخ نداده است. خدا را شکر اعتماد به نفس بازیکنان بالا رفت و می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اعتراض هایش به داور اعلام کرد: ما کاری را آغاز کردیم که واقعا سخت است و وقتی پای اعتبارم درمیان است، کارم سخت تر می گردد. باید این انرژی و حس را منتقل می کردم و اگر این کار را نمی کردم، شاید بعضی اوقات کم می آوردیم. احساس کردم بازیکنانم احتیاج به انرژی دارند و خواستم بدانند که باید بجنگیم. به داوران خسته نباشید می گویم اما در بعضی صحنه ها اننظار بیشتری داشتیم. شاید اعتراض من باعث شد بازیکنان در زمین به داور اعتراض نکنند. خدا را شکر امروز اخطار غیرفنی نداشتیم.

سرمربی ماشین سازی اضافه کرد: انتظارم از بازیکنان بیشتر از این هاست و امروز فوتبالی که می خواستم را ارئه ندادیم اما از تعصب شان راضی ام. باید بحث های روانی بازیکنان را بهبود بخشیم تا به مسائل فوتبالی برسیم.

مهاجری درباره مصدومیت سیداحمد مهدی زاده گفت: باید 24 ساعت بگذرد تا در خصوص وضعیت او تصمیم بگیریم.

مهاجری همچنین درباره هری فوستر بازیکن تراکتورسازی که به ماشین سازی پیوسته گفت: بازیکنان خارجی تراکتورسازی را من انتخاب کردم اما این بازیکن در پستی بازی می نماید که دژاگه در آن پست حضور داشت. این بازیکنان از خارجی های خوب لیگ می تواند باشد و اگر به تیممان اضافه گردد می توانیم روی آن حساب کنیم.

سرمربی ماشین سازی اعلام کرد: امروز نتیجه اعتماد به جوان ها را گرفتیم و امیدواریم جوان ها نیز قدر این اعتماد را بدانند.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3556

به "مهاجری: پیروزی مقابل پارس جنوبی جم ما را به خود باوری رساند، فوستر به ما یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: پیروزی مقابل پارس جنوبی جم ما را به خود باوری رساند، فوستر به ما یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید