مهاجرت کشتی گیران یک بحث شخصی است، نحوه انتخاب مسافران آسیایی

به گزارش مجله سرگرمی، هادی حبیبی در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: بحث تغییر تابعیت کشتی گیران سالهاست در بسیاری از کشورهای جهان اتفاق می افتد و همیشه کشتی گیران بزرگ و نامداری از کشورهای صاحب نام در سالهای پایانی دوران حرفه ای خود به کشورهای دیگر تغییر تابعیت داده اند. این مسئله کاملاً شخصی است و کشتی گیر باید با در نظر دریافت تمامی جوانب امر چنین تصمیمی بگیرد.

مهاجرت کشتی گیران یک بحث شخصی است، نحوه انتخاب مسافران آسیایی

وی توضیح داد: البته موارد دیگری هم بوده که کشتی گیران با توجه به اینکه در وزن خود همیشه جزو نفرات دوم و سوم بودند، ترجیح داده اند برای ادامه دوران قهرمانی خود به کشور دیگری بروند و با تغییر تابعیت به عنوان نفر فیکس و اصلی تیم ملی آن کشور به کشتی ادامه دهند. هر چند که این کار هم باید تابع قوانین اداری و بین المللی اتحادیه جهانی کشتی صورت گیرد و روند نسبتاً طولانی دارد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در ادامه به ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا هم اشاره نمود و گفت: کادر فنی با توجه به روند تمرینات درون اردویی و عملکرد آزادکاران مورد نظر در تورنمنت های داخلی و خارجی به ترکیب نهایی برای حضور در قهرمانی آسیا رسید. بدیهی است این مساله پس از آنالیز های فراوان صورت گرفت و در نهایت نفرات اعزامی به چین انتخاب شدند.

حبیبی در انتها اضافه نمود: اردوی کنونی به عنوان هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا محسوب می گردد که دیروز شروع شده و تا روز 30 فروردین ماه در خانه کشتی تهران ادامه دارد. بچه های ما باید در این اردو به اوج آمادگی برسند تا در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان بروند.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در روزهای 3 و 4 اردیبهشت ماه در شهر شی آن چین برگزار می گردد که ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در این مسابقات به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: رضا اطری

61 کیلوگرم: بهنام احسان پور

65 کیلوگرم: پیمان بیابانی

70 کیلوگرم: یونس امامی

74 کیلوگرم: محمد نخودی

79 کیلوگرم: بهمن تیموری

86 کیلوگرم: کامران قاسم پور

92 کیلوگرم: علیرضا کریمی

97 کیلوگرم: رضا یزدانی

125 کیلوگرم: یداله محبی

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18551

به "مهاجرت کشتی گیران یک بحث شخصی است، نحوه انتخاب مسافران آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت کشتی گیران یک بحث شخصی است، نحوه انتخاب مسافران آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید