معرفی هتل کانال سنترال دبی ، 5 ستاره

به گزارش مجله سرگرمی، هتل کانال سنترال دبی | Canal Central Hotel

از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، می توان به سراغ هتل کانال سنترال دبی رفت. این هتل در کنار نهر دبی قرار گرفته و تا جاذبه های دیدنی این شهر مانند برج خلیفه، فواره های دبی، دبی مال و بسیاری دیگر فاصله بسیار کمی دارد. در نتیجه به راحتی با پیاده روی از هتل کانال سنترال دبی Canal Central Hotel می توانید خود را به این جاذبه های برسانید. از این ایوان و بسیاری از اتاق ها، می توانید تمام برج های این شهر رو به پیشرفت را ببینید. تفریحات بسیاری را در این هتل جدای از رستورانی با غذاهای عالی می توانید داشته باشید. اتاق های هتل تمام امکانات مورد احتیاج شما را فراهم کرده و در دسترستان قرار داده است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل نیز، فرودگاه بین المللی دبی است. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل کانال سنترال دبی را بیان می کنیم.

معرفی هتل کانال سنترال دبی ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل کانال سنترال دبی

در این هتل، میز پذیرش شبانه روزی شما را برای دسترسی به اتاقتان هدایت می کند. اگر برای کار به دبی سفر کرده اید، مرکز تجاری، اتاق های کنفرانس و البته پارکینگ با نگهبانی رایگان در اختیارتان قرار می گیرد. تمام امکانات ملاقات در این اتاق ها قرار داده شده است. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری دبی، کتابخانه، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. اگر فرصت خرید سوغاتی در این شهر به دست نیاوردید، نگران نباشید. به فروشگاه سوغاتی و هدیه هتل بروید و هر چه لازم دارید بخرید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، می توانید از این هتل، لیموزین یا ماشین کرایه کنید.

ورود به هتل کانال سنترال دبی، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد آغاز می گردد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. اقامت بچه ها در هتل کانال سنترال دبی رایگان است و اگر احتیاج به تخت اضافه دارید، باید مبلغی را برای آن بپردازید. دیگر امکانات هتل را در جدول زیر خواهید خواند:

کارکنان هتل به 10 زبان صحبت می نمایند که زبان های انگلیسی، روسی، ایتالیایی و عربی هم در میان آن ها وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل کانال سنترال دبی

در فضای باز تراس، ایوان و همچنین در کنار استخر، استراحت کرده یا شنا کنید. از خدمات آبگرم به همراه باشگاه تناسب اندام، سونا و جکوزی هتل می توانید بهره ببرید و آرامش یابید. به سراغ استخر روباز و همچنین کافه کنار آن بروید. برای کلاس های یوگا یا تمرین های ورزشی می توانید مربی خصوصی بگیرید و با وزنه ها وتردمیل درون باشگاه ورزش کنید. در کنار رستوران دارای چمن که نمایی از نهر دبی دارد، غذای خود را سفارش دهید. اتاق زیبایی و آرایشگاه، حمام ترکی و اتاق بخار هم از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره دبی است. حوله استخری و دمپایی از جمله این امکانات است. وسایل بازی در استخر برای بچه ها و خانواده های مهمان در نظر گرفته شده است.

رستوران های هتل

بوفه صبحانه هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 در رستوران هتل، دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی است.

  • رستوران لا کروز (La Cruise): هر روزه باز بوده و بهترین غذاهای بین المللی را برای ناهار، شام و صبحانه سرو می کند.
  • رستوران لیلی سوشیال هاوس (Lillys Social House): غذاهای مختلفی را برای ناهار و شام سرو می کند.

کافه هتل هم در هر روز باز بوده و بهترین قهوه ها را سرو می کند.

امکانات اتاق های هتل کانال سنترال دبی

از میان سوئیت های خانوادگی هم می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقامتی فوق العاده راحت با خانواده و بچه ها خود داشته باشید. برای خانواده های مهمان، امکان دسترسی به استخر، تخت اضافه، خدمات شستشوی لباس، اینترنت وای فای و دیوارهای ضد صدا فراهم خواهد بود. ملافه های اتاق ها تمیز بوده و در یخچال کوچک اتاق ها، بطری آب معدنی رایگان قرار داده شده است. تعداد اتاق های این هتل، 278 اتاق است و میز کار راحتی برای کار با لپ تاپ و روزنامه رایگان دارند.

اینترنت وای فای رایگان، تلویزیونی 55 اینچی با شبکه های جهانی و سیستم خاموش نماینده اتاق ها از دیگر امکانات آن هستند. برخی از اتاق ها، میز مطالعه و مبلمانی زیبا در فضای نشیمنی مجزا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می نمایند. تمام امکانات شامپوها، نرم نماینده ها، خمیر دندان و مسواک و … درون حمام ها قرار داده شده اند.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل کانال سنترال دبی

تمام اتاق های هتل کانال سنترال دبی اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دارند. نماهای اتاق ها، بسیار عالی بوده و می توانید منظره زیبایی از دبی و نهر آن را داشته باشید.

  • اتاق سوپریور با نمای شهر: اتاقی با یک تخت کینگ دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره است. در این اتاق دو مهمان به همراه یک کودک می توانند اقامت داشته باشند. اگر تمایل داشتید می توانید یک تخت چرخ دار یا تاشو اضافه هم بخواهید.
  • اتاق دولوکس با نمایی از خلیج: یک تخت کینگ دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره دارد. ظرفیت این اتاق با اقامت 3 نفر شامل دو بزرگسال و یک کودک تکمیل می گردد. قابلیت اضافه نمودن تخت دارد.
  • اتاق پریمیوم با نمای برج خلیفه: همانند دیگر اتاق ها، تمام امکانات مورد احتیاجتان را در این اتاق هتل کانال سنترال دبی پیدا خواهید نمود. یک تخت کینگ دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره در آن قرار داده شده است. ظرفیت این اتاق 3 نفر است.
  • سوئیت یک خوابه: یک تخت کینگ بسیار بزرگ برای اقامت دو نفر در این سوئیت قرار داده شده است. می توانید تخت متحرک اضافه نیز درخواست دهید که آن را تبدیل به اتاق خانوادگی می کند و یک کودک هم در این اتاق اقامت داشته باشد.
  • اتاق خانوادگی با دو اتاق به هم مرتبط: یک اتاق خواب با تخت دو نفره کینگ و دو تخت یک نفره به همراه اتاق نشیمن و مبلمان راحتی دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

هتل کانال سنترال دبی به ایستگاه مترو ماراسی مارین تنها 500 متر فاصله دارد و با پیاده روی می توانید به این ایستگاه برسید. میدان عمار در 1.2 کیلومتری هتل واقع شده است. پارک و خیابان بی در فاصله 1.1 کیلومتری و ساختمان اپرا در 1.7 کیلومتری هتل قرار دارند. بنابراین به راحتی با پیاده روی می توانید خود را به یکی از معروف ترین جاذبه های دبی برسانید. دلفین استابلز هم تنها 700 متر با شما فاصله دارد.

  • نهر دبی دقیقا در کنار هتل و فواره های دبی هم در 1.8 کیلومتری آن قرار گرفته است.
  • ایستگاه حمل و نقل دریایی سافا پارک: در 1.4 کیلومتری هتل بوده که با پای پیاده می توانید به آنجا بروید.
  • برج العرب: تا هتل 9.2 کیلومتر فاصله دارد.
  • برج خلیفه: تا شما 2 کیلومتر فاصله داشته که پیاده به آنجا بروید.
  • دبی مال: در 2.3 کیلومتری هتل بوده که بسیار به شما نزدیک است.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 3 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دبی آکواریوم و باغ وحش دبی: این مرکز تفریحی در 2.3 کیلومتری هتل بوده که به راحتی می توانید در مدت 5 دقیقه پیاده روی به آن برسید.
  • مسجد گرند: این پارک در مسافت 3 کیلومتری قرار داشته که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 15 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 11.9 کیلومتر، فاصله هتل کانال سنترال دبی تا این فرودگاه است که با تاکسی 20 دقیقه ای این جهت، طی می گردد.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 33.7 کیلومتر فاصله داشته که با 40 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 9 کیلومتر است که با تاکسی حدود نیم ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل کانال سنترال دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، دیره، خیابان الابرج

Al Abraj St - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

tafreh.ir: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

manotosport.ir: ورزش من و تو | مجله خبری و ورزشی، اخبار ورزشی

spaceweb.ir: مجله فضای وب | مجله فناوری های کابردی در گردشگری و مسافرتی

منبع: الی گشت
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36421

به "معرفی هتل کانال سنترال دبی ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کانال سنترال دبی ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید