معرفی هتل 4 ستاره دیسکاوری بیچ پاتایا

به گزارش مجله سرگرمی، این هتل در کنار ساحل پاتایا و دارای یک استخر در فضای باز و مرکز تناسب اندام است. در نقطه شمالی خلیج پاتایا واقع شده و دارای اتاق هایی با تراس هایی مشرف به خلیج تایلند می باشد. هتل دیسکاوری بیچ پاتایا پاتایا Discovery Beach Hotel دارای یک زمین بازی برای بچه ها است و خدمات حمل و نقل به فرودگاه نیز با مبلغی اضافه در دسترس است. کافه تریای D-Beach صبحانه های بین المللی و آسیایی را ارائه می دهد، در حالی که رستوران D-Beach به غذاهای سنتی تایلندی و اروپایی و همچنین غذاهای دریایی برای ناهار و شام می پردازد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل دیسکاوری بیچ پاتایا را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره دیسکاوری بیچ پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل دیسکاوری بیچ پاتایا

این هتل 4 ستاره دارای خدمات و امکاناتی از قبیل امکانات برگزاری مهمانی، رویدادها و جلسات با دارا بودن فضای کنفرانس و 3 اتاق جلسه، اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل و رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی نیز در دسترس می باشد. مهمانداران و خدمتکاران این هتل آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و ارائه خدمات صبحانه با هزینه اضافه انجام می پذیرد، همچنین مهمانان در این هتل می توانند به مرکز تجاری 24 ساعته نیز دسترسی داشته باشند، خدمات ورزشی از دیگر خدمات این هتل است.اگر احتیاج به مراجعه به صرافی داشتید در همین اقامتگاه می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات بهره ببرید، ایستگاه کامپیوتر و امکان استفاده از دستگاه فکس و کپی با هزینه اضافه در دسترس مهمانان می باشد، بخش هایی مخصوص برای کشیدن سیگار، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری و دسترسی به آسانسور و بالابر البته تلویزیون در قسمت های عمومی و لابی هتل نیز از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد.

همچنین امکان ورود حیوانات خانگی نمی باشد و پذیرش هتب به صورت 24 ساعته و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می گردد و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. کارکنان این هتل همچنین به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند. ورود به این هتل از ساعت 14:00 امکانپذیر و برای خروج تا قبل از ساعت 12:00 باید اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل دیسکاوری بیچ پاتایا

در این هتل امکانات تفریحی از جمله2 استخر روبار، استخر بچه ها و نوجوانان و مرکز تناسب اندام می باشد که در فضایی بسیار جذاب و دوست داشتنی می توانید از این خدمات بهره ببرید. یک کافه در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد و مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

رستوران های هتل

صبحانه بوفه در اختیار مهمانان قرار می گیرد و هر روز صبح از ساعت 6:30 تا 10:00 صبح اراده می گردد.

این هتل نیز دارای یک رستوران است که غذاهای سنتی تایلندی و اروپایی و همچنین غذاهای دریایی را برای ناهار و شام ارائه می دهد.

سرویس اتاق در محدوده زمانی معین انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل دیسکاوری بیچ پاتایا

این هتل که دارای 164 اتاق در 12 طبقه می باشد، تمام اتاق هایش دارای دیوار های ضد صدا، مجهز به تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی است. همچنین امکاناتی از قبیل ملافه های ضد آلرژی، قهوه و چای ساز، یخچال، گاوصندوق، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را نمایش می دهد، علاوه بر این میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم آرایشی بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها به چشم می خورد. در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل دیسکاوری بیچ پاتایا

  • اتاق دبل سوپریور با چشم انداز دریا: این اتاق ها دارای 38 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس با چشم انداز دریا: این اتاق ها دارای 44 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق تویین سوپریور با چشم انداز دریا: این اتاق ها دارای 38 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق دبل یا تویین سوپریور با چشم انداز دریا - پیشنهاد خاص هتل: این اتاق ها دارای 38 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز دریا و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق دبل پریمایر - شیک تاور: این اتاق ها دارای 50 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق دبل سوپریور - شیک تاور: این اتاق ها دارای 38 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق تویین سوپریور - شیک تاور: این اتاق ها دارای 38 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز و صبحانه رایگان نیز می باشند.
  • اتاق دبل دولوکس - شیک تاور: این اتاق ها دارای 50 متر مساحت می باشند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای تراس، حمام خصوصی، چشم انداز و صبحانه رایگان نیز می باشند.

فاصله هتل تا جاذبه های پاتایا

  • ساحل پاتایا فستیوال مرکزی: از هتل 800 متر دورتر است که با 12 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • هارد راک کافه: این کافه از شما 300 متر دورتر است که پیاده روی به آنجا تقریبا 4 دقیقه طول می کشد. تاکسی شما را 9 دقیقه ای خواهد رساند.
  • مرکز غواصی سیفاری: تا اینجا تقریبا 1 کیلومتر فاصله دارید که اگر پیاده بروید 18 دقیقه طول می کشد و با تاکسی 11 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • مرکز خرید دِ اونیو پاتایا: تا اینجا تقریبا 2 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی بعد از 12 دقیقه شما را می رساند. پیاده هم 20 دقیقه ای می رسید.
  • رویال گاردن پلازا: برای اینکه به این جاذبه برسید حدودا 2 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی شما را 17 دقیقه ای به آنجا خواهد رساند و اگر بخواهید این جهت را پیاده طی کنید بعد از 22 دقیقه می رسید.
  • بندر پاتایا:از شما 3 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 21 دقیقه ای می رسید. پیاده روی تا این خیابان حدودا 39 دقیقه طول می کشد.
  • سرویس قایقرانی هواهین فِری: این شرکت تا شما 3 کیلومتر فاصله دارد که با 35 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. تاکسی هم 21 دقیقه ای شما را می رساند.
  • فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: حدودا 32 کیلومتر از هتل دورتر است. تاکسی طی 50 دقیقه شما را به این فرودگاه خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: تا این فرودگاه 85 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی در شرایط عادی شما را حدودا 1 ساعت و 25 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل دیسکاوری بیچ پاتایا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، چانگ وات چون بری 20150، آمفو بانگ لامونگ، موناگ پاتایا، جاده بیچ 489

489 Beach Rd, Muang پاتایا, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

منبع: الی گشت
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23579

به "معرفی هتل 4 ستاره دیسکاوری بیچ پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره دیسکاوری بیچ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید