معرفی مداد رنگی فابر کاستل

به گزارش مجله سرگرمی، برند فابر کاستل که در سال 1761 توسط کاسپر فابر در نورنبرگ تأسیس شد و تا امروز توسط خانواده فابر اداره می گردد. این کمپانی یکی از قدیمی ترین کارخانه های فراوری لوازم التحریر در دنیا به شمار می آید. ظرفیت فراوری دنیای این کمپانی بیش از دو هزار میلیون مداد چوبی در سال است. این شرکت معتبر که امروزه محصولات آن در 9 کشور در حال ساخت و فراوری بوده، در 120 کشور دنیا نمایندگی فروش داشته و از آن با عنوان عظیم ترین فراوریکننده مداد رنگی در دنیا نیز یاد می گردد، همچنین این برند انواع مداد رنگی با طرح و رنگ های مختلف فراوری می نماید و از ویژگی های مهم این شرکت فراوری مداد رنگی های نرم، خوش رنگ و با کیفیت است.

معرفی مداد رنگی فابر کاستل

بسته بندی مداد رنگی در کارخانه فابرکاستل

در اولین قدم به بسته بندی کالا به صورت کلی می پردازیم. بسته بندی عبارت است ساخت یا تهیه ظرف محافظتی که سلامت کالا را در فاصله زمانی بعد از فراوری و در مراحل حمل و نقل، انبار داری، توزیع تا مصرف نهایی حفظ نموده و از صدمات احتمالی فیزیک یا شیمایی آن جلوگیری کند. بسته بندی پیغام فراوری نماینده را به خریدار می رساند و بین آن ها ارتباط برقرار نموده و اطلاع رسانی می نماید. هدف از بسته بندی محصول، محافظت از محصول، ایجاد اطمینان کالا، فراهم کردن راحتی مصرف نماینده، هویت دادن به محصول و جذب بیشتر برای فروش کالا است.

بسته بندی سایر برندها در مقایسه با فابرکاستل

فابرکاستل مثل همه فراوری نماینده ها و برندهای مداد رنگی برای دسته بندی و گروه بندی مداد رنگی های خود و از همه مهمتر برای محافظت و حمل آسان از بسته بندی استفاده نموده است. بیشتر برندهای که در زمینه مداد رنگی مثل استدلر، فکتیس، کنکو و ... هستند برای بسته بندی محصولات خود از مقوا، جعبه فلزی، قوطی فلزی و جعبه های پلاستیکی استفاده می نمایند. معمولا این فراوری نمایندگان برای تقسیبم بندی تعداد مداد رنگی ها در بسته از تعداد های متفاوت و متنوعی استفاده می نمایند. اما به طور معمول این کمپانی های عظیم مداد رنگی های خود را در بسته های 6 عددی، 12 عددی، 24 عددی، 36 عددی، 48 عددی، 60 عددی، 102 عددی، 108 عددی و 120 عددی استفاده می نمایند.

انواع مداد رنگی فابر کاستل

انتخاب یک برند خوب در میان فراوری نماینده های دیگری که در زمینه مداد رنگی فعالیت می نمایند کار دشواری است. اما با تفحص و جستجو در سایت های دیگر و آنالیز آن ها می توان گفت بهترین انتخاب فابر کاستل است. فابر کاستل یک شرکت آلمانی است که به صورت تخصصی در زمینه رنگ و مواد اولیه طراحی و نقاشی کاربرد دارد. این کمپانی که بیش از 250 سال در فراوری لوازم طراحی و نقاشی کار نموده است دلیل مهمی برای ضمانت کیفیت آن است. در این مقاله به اختصار به انواع مداد رنگی و مدل های فابر کاستل می پردازیم.

مداد رنگی فابر کاستل مدل polychromos

مداد رنگی polychromos دارای فن آوری مبتنی بر روغن هستند که می توانند بدون هیچ گونه نگرانی از شکوفه مومی که باعث ایجاد مداد رنگی مبتنی بر موم می شوند یکدست شوند. پلی کروموس چند رنگ یا با رنگ های زیاد است. این مداد رنگی ها در سال 1908 کمی پیش از صد و پنجامین سالگرد تاسیس شرکت در 1911 فراوری شدند.

فابر کاستل یکی از قدیمی ترین و بهترین صنایع فراوری مداد رنگی در جهان است. مدادهای پلی کروموس در ابتدا شامل 60 رنگ بودند. امروزه تنوع رنگ های این مداد رنگی به 120 رنگ رسیده است. مداد رنگی های فابر کاستل مدل polychromos درمجموعه های 60، 108 و 120 رنگ فراوری شده است.

مداد رنگی فابر کاستل مدل Sketch

واژه Sketch به معنی طرح است. همان طوری که از معنی این مدل مداد رنگی بر می آید این مداد مختص طراحی و نقاشی حرفه ای است. ممکن است با هر مداد رنگی بتوان نقاشی کرد اما نمی توان با هر مداد رنگی طراحی کرد. این مدل مداد رنگی محصولی حرفه ای و خاص برای نقاشان، طراحان و هنرمندانی است که تصمیم دارند با مداد رنگی طراحی، اثری هنری خلق نمایند.

مداد رنگی های که در این مدل قرار دارند دارای رنگ دانه های غلیظ با قابلیت پوشش دهی بالا هستند که می توانند خطوط و سطوحی پر رنگ و یک دست را با آن ایجاد کرد. همچنین بیشتر نقاشان و هنرمندان ترس و نگرانی زیادی نسبت به شکسته شدن نوک مدادها در هنگام طراحی و نقاشی دارند. برای همین موضوع این برند با فراوری مداد رنگی مدل Sketch که مغزی و نوک آن در برابر شکستن بسیار مقاوم است به این گروه از نقاشان یاری شایانی کرد.

مداد رنگی فابر کاستل مدل classic

یکی از مداد رنگی های معروف و مشهور که در بین نقاشان، طراحان و هنرمندان هواداران زیادی دارد مداد رنگی فابر کاستل مدل کلاسیک (classic) است. بدنه این مداد رنگی به کلاسیک ترین شکل ممکن شکل شش ضلعی طراحی و از جنس چوب مرغوب و با کیفیت ساخته شده است.

این بدنه شش ضلعی و ارگونومیکی باعث شده تا بتوانیم برای استفاد در طولانی مدت دست خسته نگردد و به آن آسیبی وارد نگردد. شش ضلعی بودن بدنه مداد رنگی فابر کاستل مدل کلاسیک از لیز خوردن آن در دست یا روی میز جلوگیری می نماید نوک و مغزی این مداد رنگی در برابر فشار بسیار مقاوم و سخت بوده و به راحتی نمی شکند.

با توجه به ویژگی های بالا این مداد رنگی از بهترین محصولات فابر کاستل بوده است. همچنین مداد رنگی کلاسیک در بسته های 24 و 36 رنگی فراوری شده است.

مدادرنگی فابر کاستل مدل پلی کروم

این نوع مداد رنگی با رنگ های جذاب و روغنی خود می تواند یکی از بهترین انتخاب های برای ابزار مورد احتیاج طراحان مبتدی و نیمه حرفه ای گردد. این نوع مداد رنگی ها بر حسب روغنی بودن 2 تا 3 برابر نسبت به سایر مداد رنگی های دیگر بیشتر است.

سخن آخر

اگر علاقمند به تهیه مداد رنگی فابر کاستل برای هدیه دادن هستید، می توانید از این مقاله برای شناخت مدل های مداد رنگی استفاده نموده و با استفاده از سطح مهارت خود در زمینه نقاشی و طراحی مداد رنگی که به کارتان می آید را بصورت آنلاین از سایت گاج مارکت تهیه کنید.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 106601

به "معرفی مداد رنگی فابر کاستل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مداد رنگی فابر کاستل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید