مشکل اینستاگرام فقط به گوشی های سامسونگ محدود نمی گردد

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به گزارش های مختلفی که از سوی کاربران منتشر شده است، مسئله ای که بعضی از دارندگان گوشی های سامسونگ با اینستاگرام پیدا نموده اند، سراسری است و برای کاربران سایر گوشی ها هم به وجود آمده است.

مشکل اینستاگرام فقط به گوشی های سامسونگ محدود نمی گردد

چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی های سامسونگ با مشکل روبرو شده است اما این طور که به نظر می رسد این مشکل فقط مربوط به اندروید و به طور دقیق تر گوشی های سامسونگ نیست و حتی کاربران iOS را هم درگیر نموده است. بنابراین اگر اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی سامسونگ شما با مشکل روبرو شده است بدانید که تنها نیستید.

در چند روز اخیر خبرهای زیادی مبنی بر وجود مشکل در اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده بود، این بار هم شاهد اتفاق تکراری هستیم. به نظر می رسد اپلیکیشن های فیسبوک و واتساپ مشکل خاصی ندارند و آنچه که کاربران از آن گله مند هستند فقط مربوط به اینستاگرام است. البته گفته می گردد این مشکل خیلی جدی نیست و در آپدیت های بعدی این اپلیکیشن حل خواهد شد. اما چه زمانی باید شاهد انتشار آپدیت باشیم تعیین نیست.

با توجه به گزارش های دریافتی، کاربران هندوستان بیشتر تحت تأثیر این مشکل قرار داشتند اما این طور نیست و کاربران سایر منطقه ها هم با اینستاگرام به مشکل برخوردند. مسئله ای هم که از آن صحبت می کنیم فقط مربوط به اجرای درست اپلیکیشن نیست و به صورت کلی کاربرد اینستاگرام را مختل نموده است؛ از ایجاد یک حساب کاربری نو گرفته تا مشاهده پیغام در دایرکت، ارسال پیغام، مشاهده استوری و غیره .

این طور که به نظر می رسد کاربران گوشی های مختلف مسائل مختلفی را با اینستاگرام پیدا نموده اند و شاید در بعضی از مدل ها فقط یک نمونه از آنچه گفته شد دیده گردد. با این حال باید این نکته را بدانید که دستگاه شما چه سامسونگ، چه سایر گوشی های اندرویدی و چه iOS و یا اتصال اینترنت هیچ مسئله ای ندارند و خود سرویس اینستاگرام است که دچار مشکل شده است.

اینستاگرام هنوز بیانیه خاصی در رابطه با این مشکل و راهکار آن منتشر ننموده است اما به نظر می رسد خود سرویس تا قبل از اینکه اینستاگرام بخواهد کاری انجام دهد به شرایط خوب قبل باز خواهد گشت!

منبع: SamMobile

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157154

به "مشکل اینستاگرام فقط به گوشی های سامسونگ محدود نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل اینستاگرام فقط به گوشی های سامسونگ محدود نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید