مدل تقویم رومیزی و دیواری در طرح های جالب مناسب سال نو

به گزارش مجله سرگرمی، تا چشم به روی هم بگذاریم ماه های به جامانده از سال 95 هم تمام شده و وارد سال تازه شده ایم که به طبع آن خرید تقویم تازه هم ضروری می گردد. مدل تقویم رومیزی و دیواری هم هر ساله دستخوش تغییر می شوند تا همراه با تازه شدن سال، حسی تازه به دکوراسیون اتاق بدهند. در این مطلب با تقویم هایی آشنا خواهید شد که طراحی آنها تا حد زیادی با مدل هایی که در اطراف و گوشه و کنار مشاهده می کنید تفاوت داشته و شکلی تازه و جالب را بنمایش می گذارند.

مدل تقویم رومیزی و دیواری در طرح های جالب مناسب سال نو

مدل تقویم رومیزی و دیواری ایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد در مدل های آبرنگی، هندسی، اسکچ و طرح های معماری، کارتونی، سیاه و سفید وجود دارند تا نه تنها احساس تازه شدن سال را به شما منتقل نمایند بلکه جلوه ای زیبا و تازه ای را در فضای اتاق خانه یا اداره ایجاد نمایند. حتی با این مدل ها قادر خواهید بود، طرح مدنظر خود را برای تقویم طراحی کنید، اهداف خود را برای سال تازه در یک فرمت تازه معین نموده و کارهایی که به انجام دادن آنها افتخار می کنید در تقویم تازه و شیک خود بنمایش بگذارید.

مدل های ابتدایی را با طرح های آرشتیکتی و مربوط به نقشه های معماری آغاز می کنیم که به طبع برای معماران و دفاتر طراحی معماری بسیار مناسب هستند. بعضی طرح های نقاشی شده و مفهومی اولیه از بناهای معروف به وسیله معماران سازنده خود آن بناهاست که آثار معروفشان را از دید خود معمار بنمایش می گذارند. مدل های بعدی مربوط به آثار تاریخی شناخته شده هستند و اطلاعات زیادی از طراحی ماندگار آنها در اختیار بیننده قرار می دهد. بعضی هم شامل طرح های مینیمال و ساده از خانه های مدرن هستند که برای یک معمار امروزی می تواند بسیار لذت بخش باشد.

تقویم دیواری عددی و تک برگ مدل مناسب دیگر برای اتاق خواب است. یک تقویم مینیمال و بسیار ساده با اعداد که برای داکوراسیون های منیمال برترین گزینه بشمار می فرایند. چیزی که در این تقویم بسیار جلب توجه می نماید فونت و فرم بسیار جالب اعداد ماه و روز است. تقویم دیواری با موضوع حیوانات و حیات وحش برای افراد علاقمند به طبیعت گزینه بسیار ویژه ای است. البته تعدادی از این طرح ها اندکی ساده انگرانه و سرگرم نماینده هستند که برای دکوراسیون اتاق جوانان و نوجوانان مناسب تر هستند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

تازهترین و جالب ترین مدل های ساعت رومیزی برای اتاق خواب

مدل های شیک چراغ و لامپ رومیزی مناسب محیط مطالعه و اتاق کار

مدل های ست رومیزی لوازم التحریر مناسب اتاق مطالعه و میز کار

آشنایی با مدل های تازه و قشنگ پارچه رومیزی و دستمال سفره

اگر می خواهید خیال خود را از خرید تقویم های تازه پشت سر هم راحت کنید، مدل آورده شده در شکل زیر کاملا برای شما طراحی شده است. این تقویم خلاقانه هم به صورت رومیزی استفاده می گردد و هم به صورت دیواری، برای معین کردن روز و ماه کافی است دو توپ مغناطیسی را جابجا نموده و روبروی روز و ماه مورد نظر قرار دهید. البته این تقویم به صورت دستی کار می نماید و برای معین کردن روزها باید خودتان توپ مغناطیسی را حرکت دهید. در هر صورت مدل تقویم رومیزی و دیواری یک نوع بسیار جالب و خلاقانه است.

مدل دیگر از تقویم های رومیزی که می تواند برای سال های سال شما را از خرید تقویم های سالانه بی احتیاج کند. طرح هایی ساده تشکیل شده از چند مکعب ریز و دوست داشتنی که برای دکوراسیون روی میز بسیار مناسب هستند. خوبی این تقویم ها این است که در مکان های مختلفی قابل استفاده هستند از میز تحریر اتاق خواب گرفته تا میز اداره و اتاق کار می توان تقویم های قطعه ای را بکار برد. در شکل های زیر فقط تعداد محدودی از مدل های طراحی شده این تقویم ها را مشاهده می کنید زیرا تنوع در طراحی این مدل ها بسیار زیاد است.

مدل تقوریم رومیزی زیر یک نمونه جالب دیگر از تقویم های رومیزی هستند که به صورت الکتریکی کار می نمایند. مدلی که در زیر مشاهده می کنید شبیه موردی است که در مطلب ساعت های رومیزی معرفی کردیم. این تقویم با روشن کردن نام و شماره روز به صورت اتوماتیک و بسیار زیبا شما را از تاریخ مطلع می نماید. مانند تقویم های رومیزی مرسوم دیگر احتیاجی نیست روزها را به صورت دستی معین کنید زیرا این کار به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. این تقویم رنگ های بسیار متنوعی دارد و هر روز را با رنگ معین نمایش می دهد.

مدل تقویم رومیزی

سهند بلاگ: سهند بلاگ: با سهند بلاگ از وبسایت و وبلاگ رایگان بهره ببرید

منبع: اتاق
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156277

به "مدل تقویم رومیزی و دیواری در طرح های جالب مناسب سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل تقویم رومیزی و دیواری در طرح های جالب مناسب سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید