محمد طلایی: لیگ باعث دیده شدن کشتی گیران خواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد طلایی که در لیگ برتر سال 98 به عنوان مدیرفنی تیم اترک خراسان شمالی فعالیت خواهد نمود، با اشاره به اهمیت برگزاری لیگ گفت: از قدیم یادم می آید که لیگ باعث می شد کشتی گیرانی که از چرخه کشتی کنار رفته بودند، بار دیگر روی تشک بیایند و خودشان را نشان دهند. مثلا آیت واگذاری که از کشتی کنار رفته بود، با لیگ به کشتی برگشت و در آسیایی هم طلا گرفت. همچنین عباس مجیدی در لیگ خودش را نشان داد و برای جهانی انتخاب شد.

محمد طلایی: لیگ باعث دیده شدن کشتی گیران خواهد شد

وی اضافه کرد: لیگ باعث می گردد مدعیان جوان و باتجربه در میدان مسابقه مقابل هم قرار بگیرند و در نهایت همه چیز به سود کشتی پیش می رود. اگر یک پدیده در لیگ ظهور کند، کشتی سودش را خواهد برد. آخر هر سال 10 کشتی گیر به جهانی می روند، اما لیگ باعث می گردد همه کشتی گیران دیده شوند.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 1997 همچنین بیان کرد: چند سالی لیگ به صورت فصلی برگزار می شد، اما به نظرم لیگ سال جاری با برنامه ریزی بهتر انجام می گردد و نفع بیشتری هم به کشتی می رساند. اسپانسری هم که سرمایه گذاری می نماید، با این شکل بیشتر دیده می گردد. البته در سال های بعد جا دارد که شرایط بهتر از این هم باشد.

طلایی در سرانجام گفت: درآمدی که کشتی گیران از لیگ کسب می نمایند، انگیزه اصلی آن هاست. به هر حال کشتی گیرانی که 7، 8 ماه در سال در اردوی تیم ملی هستند، می توانند به وسیله لیگ درآمد کسب نمایند. سال جاری هم شرایط لیگ با حضور اکثر ملی پوشان قطعا بهتر از قبل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50166

به "محمد طلایی: لیگ باعث دیده شدن کشتی گیران خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد طلایی: لیگ باعث دیده شدن کشتی گیران خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید