محمد ایران پوریان: صدرنشینی کار ما را سخت تر می نماید، برای قهرمان شدن فقط یک رقیب نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، محمد ایران پوریان، مدافع راست تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد که صدرنشینی در لیگ برتر کار آنها را در ادامه مسابقات سخت تر خواهد نمود.

محمد ایران پوریان: صدرنشینی کار ما را سخت تر می نماید، برای قهرمان شدن فقط یک رقیب نداریم

پشمحمد ایران پوریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد پیروزی یک بر صفر تیم سپاهان مقابل پدیده گفت: بازی سخت و مهمی را با برد پشت سر گذاشتیم. پدیده با توجه به شرایط جدول یکی از رقبای مستقیم ما محسوب می گردد و دریافت سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود. آنها در نیمه اول نمایش خوبی داشتند، ولی در نیمه دوم شرایط به سود سپاهان تغییر کرد. هر دو تیم چند فرصت خوب هم برای گل زدن داشتند که در نهایت ما از موقعیت ها بهتر استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

وی با اشاره به حضور پرشور طرفداران سپاهان در استادیوم نقش دنیا توضیح داد: آنها واقعاً ما را غافلگیر کردند و حضور این همه تماشاگر در استادیوم، نقش مهمی در برد ما داشت. این یک بازی مهم و شش امتیازی بود. از طرفداران سپاهان تشکر می کنم که ما را حمایت کردند و یکی از عوامل پیروزی ما شدند. امیدوارم روند خوب مان را ادامه دهیم تا آنها را خوشحال کنیم.

محمد ایران پوریان با ابراز خرسندی از صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما از چند هفته پیش دنبال این بودیم که به صدر جدول برسیم، ولی صدرنشینی کار ما را سخت تر می نماید. طبیعتاً حریفان سپاهان در بازی های آینده چند برابر انگیزه خواهند داشت و این موضوع می تواند کار ما را سخت کند. مسئله مهم این است که باید کوشش مان را نسبت به بازی های قبلی بیشتر کنیم و امیدوارم که دو بازی باقیمانده در نیم فصل اول را هم با برد پشت سر بگذاریم.

مدافع سپاهان در خصوص اینکه اصلی ترین رقیب این تیم برای قهرمان شدن در لیگ برتر چه تیمی است گفت: نمی توان از تیم خاصی اسم برد و برای قهرمان شدن فقط یک رقیب نداریم. خودتان می بینید که رقابت بین تیم ها چقدر نزدیک است و فاصله امتیازها هم کم است. چند تیم دنبال قهرمان شدن هستند و از حالا نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7372

به "محمد ایران پوریان: صدرنشینی کار ما را سخت تر می نماید، برای قهرمان شدن فقط یک رقیب نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد ایران پوریان: صدرنشینی کار ما را سخت تر می نماید، برای قهرمان شدن فقط یک رقیب نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید