مجید علیاری: گل اول مان به نساجی هم باید به نام من ثبت گردد، می توانیم استقلال را هم شکست دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، مجید علیاری، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در بازی با نساجی قائمشهر دو گل زدم و گل اول بازی هم باید به نام من ثبت گردد.

مجید علیاری: گل اول مان به نساجی هم باید به نام من ثبت گردد، می توانیم استقلال را هم شکست دهیم

مجید علیاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: ما در این بازی خانگی احتیاج به برد داشتیم چون در 2 بازی گذشته نتوانستیم به برد برسیم. می دانستیم بازی سختی داریم، ولی کادرفنی به خوبی نساجی را برای ما بررسی نموده بود. خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و کاملاً هم مستحق برد بودیم، ضمناً چند موقعیت گل هم از دست دادیم.

وی که در این بازی یکی از گل های نساجی را به ثمر رساند، در خصوص گل اول پارس جنوبی که به نام جورج ولیسانی ثبت شده است، مطرح نمود: در آن صحنه اعتقاد من این است که توپ در پشت خط دروازه به ولیسانی برخورد کرد و در واقع گل اول هم باید به نام من ثبت گردد. داور گل را به نام مدافع حریف ثبت کرد، ولی من در این بازی دو گل زدم. خوشحالم که برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری بودم و باید از اعتماد آقای تارتار هم تشکر کنم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص بازی بعدی تیمش برابر استقلال تهران توضیح داد: بازی با استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی شرایط خاص خودش را دارد. طبیعتاً ما در تهران بازی سختی در پیش داریم و استقلال هم برای حضور در بالای جدول دنبال برد است، ولی ما هم در این بازی دنبال سه امتیاز هستیم. خوشبختانه انگیزه و روحیه بازیکنان پارس بالاست و اعتقاد من این است که می توانیم استقلال را هم شکست بدهیم.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12929

به "مجید علیاری: گل اول مان به نساجی هم باید به نام من ثبت گردد، می توانیم استقلال را هم شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید علیاری: گل اول مان به نساجی هم باید به نام من ثبت گردد، می توانیم استقلال را هم شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید