لوگوئن: بازی کلیدی با ایران داریم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان از جدال با ایران به عنوان یک بازی بزرگ نام برد.

لوگوئن: بازی کلیدی با ایران داریم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به عمان، پل لوگوئن در نشست خبری پیش از دیدار فردا (پنج شنبه) مقابل ایران گفت: بازی بزرگی پیش روی ما است و ما احترام زیادی برای ایران قائل هستیم. می خواهیم بهترین عملکردمان را برابر ایران به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد: می دانیم بازیکنان ایران و همینطور سرمربی این تیم چه کیفیتی دارند و این حریف تمامی معیارهای یک تیم بزرگ را دارد. تیم ملی ایران بازیکنان با تجربه و خوبی دارد و احترام زیادی برای آنها قائل هستیم اما این دلیل نمی گردد که بخواهیم کوششمان را کم کنیم. همه هدفمان این است که بهترین عملکردمان را برابر ایران ارائه کنیم.

سرمربی تیم ملی عمان در مورد شناختش از ایران گفت: این تیم را به خوبی می شناسیم. فیلم بازی های ایران را دیده ایم. باید با تواضع برابر ایران به میدان برویم و حق نداریم برابر این تیم مغرور باشیم.

لوگوئن درباره اینکه برای بازی های برگشت چه فکری نموده گفت: ما قدم به قدم پیش می رویم. اکنون بازی برابر ایران پیش روی ما قرار گرفته است. برای ما بازی با تیم عالی ایران مهم است چرا که بازی کلیدی در گروه به حساب می آید.

وی درباره عملکرد عمان در بازی با سوریه و اینکه آیا این تیم می تواند فردا همان کیفیت را برابر ایران ارائه کند، گفت: نمی گردد بازی ها را با هم مقایسه کرد. بازی های محبت آمیز و رسمی شرایط متفاوتی دارند. ما در مسابقات گذشته در خط حمله شرایط خیلی خوبی نداشتیم اما روی این موضوع کار نموده ایم. این را هم می دانیم که شرایط همواره آن طور نمی گردد که می خواهیم. ضمن اینکه راهکار جادویی هم برای گلزنی سراغ ندارم. می دانم باید به خوبی حمله کنیم. من با بازیکنان نزدیک هستم و با آنها زیاد صحبت نموده ام. انتظار دارم که آنها هم در بازی های سخت مانند آنچه فردا پیش رویمان قرار گرفته است خودشان را نشان دهند.

سرمربی عمان در پاسخ به این سوال که آیا حضور ایران در رتبه نخست آسیا و همچنین داشتن بازیکنان پرتعداد بین المللی کار را روی تیمتان فشار ایجاد نمی کند، گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد. به خوبی از شرایط حریفمان اطلاع داریم و احترام زیادی برایشان قائل هستیم. بار دیگر حرفم را تکرار می کنم، ما کوشش می کنیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56958

به "لوگوئن: بازی کلیدی با ایران داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوئن: بازی کلیدی با ایران داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید