لست آو آس 2 پرفروش ترین بازی ماه و دومین بازی پرفروش 2020 است

به گزارش مجله سرگرمی، سونی در چند هفته اخیر، فروش شگفت انگیزی را برای بازی های خود تجربه نموده است. چند روزی است که گوست آو سوشیما وارد بازار شده و در این میان، از فروش شگفت انگیز The Last of Us Part II می شنویم. قسمت دوم بازی لست آو آس توانسته است نه تنها لقب پرفروش ترین بازی ماه گذشته را به خود اختصاص دهد، بلکه همچنین پس از اسپایدرمن، بهترین فروش ماه نخست تاریخ سونی را تجربه نموده است.

لست آو آس 2 پرفروش ترین بازی ماه و دومین بازی پرفروش 2020 است

این اطلاعات جدید، توسط موسسه آماری NPD منتشر شده و به شرایط فروش بازی در ایالات متحده اشاره دارند. طبق گزارش منتشر شده، این بازی با اینکه فقط 16 روز در لیست بازی های ماه ژوئن قرار داشت، باز هم توانست فروشی شگفت انگیز را تجربه کند و به پرفروش ترین بازی این ماه تبدیل شود.

این گزارش قسمت دوم بازی لست آو آس را به عنوان دومین بازی پیروز سونی از دیدگاه فروش در ماه نخست معرفی نموده است. لقب پرفروش ترین بازی سونی در نخستین ماه عرضه متعلق به بازی اسپایدرمن است. با این حال، موسسه NPD اشاره نموده که میزان فروش اسپایدرمن برای 30 روز کامل در ماه سپتامبر 2018 محاسبه شده بود، در حالی که این مدت زمان برای The Last of Us Part II حدودا نصف شده است.

از دیدگاه مجموع فروش، بازی جدید سونی توانسته است در رتبه سوم پرفروش ترین بازی های سال 2020 قرار بگیرد. بازی Animal Crossing: New Horizons که سه ماهی از عرضه آن می گذرد در صدر پرفروش ترین بازی های سال 2020 قرار گرفته و رتبه دوم هم فعلا هم متعلق به Call of Duty: Modern Warfare است. البته باید اضافه کنیم که Modern Warfare بازی سال 2020 نیست و عرضه آن به پاییز سال قبل بازمی شود. در نتیجه اگر بخواهیم مقایسه ای بین فروش بازی های سال جاری داشته باشیم، می توانیم The Last of Us Part II را در رتبه دوم قرار دهیم.

فروش هفته اول لست آو آس 2 رکوردی کاملا جدید برای بازی های انحصاری پلی استیشن 4 ثبت کرد. این بازی توانست در سه روز نخست عرضه خود، فروشی 4 میلیون نسخه ای داشته باشد؛ طوری که اگر شرایط فعلی فروش بازی حفظ شود، ممکن است در بلند مدت میزان فروش بازی حتی از اسپایدرمن هم عبور کند.

بازی The Last of Us Part II به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده است. این بازی نه تنها از دیدگاه فروش، بلکه از نظر منتقدان هم دومین بازی برتر سال 2020 نام گرفته؛ طوری که از نظر میانگین نمرات در وب سایت متاکریتیک، پس از پرسونا 5 رویال در رتبه دوم واقع شده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 22 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101443

به "لست آو آس 2 پرفروش ترین بازی ماه و دومین بازی پرفروش 2020 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لست آو آس 2 پرفروش ترین بازی ماه و دومین بازی پرفروش 2020 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید