لحظه به لحظه با نتایج ورزشکاران ایران در سومین روز بازی های آسیایی 2018، حذف دو نماینده دیگر تکواندو بانوان و صعود جاور به فینال

به گزارش مجله سرگرمی، سومین روز از هجدهمین دور بازی های آسیایی با برگزاری رقابت های ورزشکاران ایران در رشته های مختلف شروع شد.

لحظه به لحظه با نتایج ورزشکاران ایران در سومین روز بازی های آسیایی 2018، حذف دو نماینده دیگر تکواندو بانوان و صعود جاور به فینال

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ورزشکاران ایران در روز سوم بازی های آسیایی 2018 در رشته های مختلف با حریفان خود به رقابت می پردازند که گزارش لحظه به لحظه آن را در زیر می خوانید.

تیراندازی: مقدماتی و فینال تفنگ 50 متر سه وضعیت پویا نوروزیان- مهیار صداقت تپانچه بادی 10 متر مردان- ابراهیم برخورداری و جواد فروغی میکس تراپ- سپیده سیرانی و محمد حسین پرورش نیا

روئینگ:روئینگ تک نفره سنگین وزن: مجتبی شجاعی با ثبت زمان 8:2.94 در ماده تک نفره سنگین وزن مردان سوم شد و به فینال نرسید. کره جنوبی و قزاقستان به عنوان نفرات اول و دوم این گروه راهی فینال شدند و نمایندگان ایران، عربستان و مالزی به کار خود در این ماده انتها دادند.

شانس مجدد روئینگ تک نفره زنان- مهسا جاور: جاور با ثبت زمان 8:40.63 مجوز حضور در فینال رقابت ها را به دست آورد.

شانس مجدد دو نفره جفت پاروی مردان- عادل حبیبیان و محسن شادی

تیراندازی با کمان: مقدماتی ریکرو انفرادی زنان- زهرا نعمتی مقدماتی ریکرو انفرادی مردان- صادق اشرفی، میلاد وزیری، امین پیرعلی و عرفان ارژنگی پور

کبدی: تیم مردان ایران- مالزی تیم بانوان ایران- چین تایپه

دوچرخه سواری: کراس کانتری زنان - فرانک پرتوآذر کراس کانتری مردان - فراز شکری و محمد پورشریف

شنا: سینا غلامپور و بنیامین قره حسنلو دو شناگر جوان تیم ملی ایران در ماده 50 متر آزاد با حریفان قدرتمند آسیایی خود به رقابت پرداختند. قره حسنلو در این مسابقات زمان 23:11 را ثبت کرد تا رکورد ملی ایران را در این ماده ارتقا بدهد. قره حسنلو با این نتیجه در مجموع در رده 19 نهاده شد. سینا غلامپور نیز با زمان 23:54 در رتبه 23 دور مقدماتی نهاده شد. در این ماده 51 شناگر به رقابت با یکدیگر پرداختند که تنها 8 نفر از آنان جواز حضور در فینال را یافتند. بهترین شناگر دور مقدماتی 50 متر هکسین از چین با زمان 22:21 بود.

تکواندو:

در دومین روز از رقابت های کیوروگی تکواندو، پریسا جوادی در وزن منهای 57 کیلوگرم در برابر مرجان تولبرنجنوا قزاقستانی در سه راند مسابقه با نتیجه 15 بر 10 مغلوب و از دور مسابقات حذف شد.

وی در مسابقه نخست خود، ابتدا در راند اول 2 بر0 بازنده شد و در همان ابتدای راند دوم 5 امتیاز از دست داد و در ادامه، راند دوم را 9 بر4 عقب افتاد تا در راند سوم با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام وجود مبارزه و امتیازات عقب مانده را جبران کند.

در انتها راند سوم پریسا جوادی نهایت تلاشش را برای جبران امتیازات عقب افتاده کرد ولی در نهایت با نتیجه 15بر10 مسابقه را واگذار و از دور رقابت ها حذف شد. در این وزن 20 تکواندو کار حضور دارند تا یکی از شلوغ ترین اوزان تکواندو باشد.

همچنین در وزن مثبت 67 کیلوگرم بانوان، زهرا پوراسماعیل در دور نخست به مصاف اسوت لانا از ازبکستان رفت و با شکست 6 بر 3 از دور مسابقات کنار رفت. در حالی که راند اول این دیدار با برتری 2 بر صفر جوادی در جریان بود، حریف ازبکستانی در راند دوم امتیازات عقب افتادهر ا جبران کرد و در نهایت در راند سوم با کسب 4 امتیاز دیگر به برتری دست یافت. زهرا پوراسماعیل نیز با این باخت از جدول 15 نفره این رقابت ها کنار رفت.

- وزن 80+ کیلوگرم، سعید رجبی

کشتی فرنگی: - مهرداد مردانی وزن 60 کیلوگرم - محمدرضا گرایی وزن 67 کیلوگرم

ووشو: - زهرا کیانی

قایقرانی: - کانو اسلالوم: شقایق سید یوسفی و محمدمهدی کنارنگ - کایاک اسلالوم: رکسانا رزاقیان و امیرمحمد فتاح پور

سپک تاکرا:

بسکتبال سه نفره:

پاراگلایدر:

سوارکاری:

در روز دوم رقابت های درساژ بازی های آسیایی، لیتا سهی سوارکار کشورمان هفتمین نفری بود که با اسب ایر.اف. کا حرکات خود را شروع کرد. سهی با امتیاز 67.26 به کار خود انتها داد تا برای حضور در جمع 15 ورزشکار برتر و رسیدن به دیدار فینال، منتظر نتایج سایر نفرات بماند. مسابقات نهایی این ماده فردا برگزار خواهد شد.

والیبال ساحلی:

این خبر تکمیل می گردد...

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1141

به "لحظه به لحظه با نتایج ورزشکاران ایران در سومین روز بازی های آسیایی 2018، حذف دو نماینده دیگر تکواندو بانوان و صعود جاور به فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه به لحظه با نتایج ورزشکاران ایران در سومین روز بازی های آسیایی 2018، حذف دو نماینده دیگر تکواندو بانوان و صعود جاور به فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید