قهرمان لیگ در آخرین بازی خود مغلوب شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: بیانکونری فصل 13-2012 رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را با شکست در خانه آبی پوشان شهر جنوا به خاتمه رساند.

قهرمان لیگ در آخرین بازی خود مغلوب شد

به گزارش خبرنگاران، در سی وهشتمین و آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، شب گذشته (شنبه) یوونتوس میهمان سمپدوریا بود که این بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد.

فابیو کوالیارلا گل نخست بازی را در دقیقه 25 برای یوونتوس به ثمر رساند اما ادر، مهاجم سمپدوریا 6 دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. لورنزو دی سیلوستری در دقیقه 57 میزبان را پیش انداخت و مائور ایکاردی در دقیقه 75 اختلاف 2 تیم را به 2 گل افزایش داد تا گل دقیقه 90 امانوئل جاچرینی فایده ای به حال بانوی پیر نداشته باشد.

یوونتوس که 2 هفته پیش قهرمانی اش در این فصل از رقابت های سری A را مسجل کرد، با این شکست 87 امتیازی ماند اما سمپدوریا با پیروزی که کسب کرد 42 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد.

در ادامه رقابت های هفته پایانی سری A، امروز 9 دیدار برگزار می گردد که برنامه این بازی ها به صورت زیر است:

آتالانتا - کیه وو

بولونیا - جنوا

کالیاری - لاتزیو

سیه نا - میلان

رم - ناپولی

پالرمو - پارما

اینتر - اودینزه

پسکارا - فیورنتینا

تورینو - کاتانیا

در جدول رده بندی سری A یوونتوس با 87 امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی با 78 و میلان با 69 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41103

به "قهرمان لیگ در آخرین بازی خود مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان لیگ در آخرین بازی خود مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید