قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در آسیا با 4 طلا،2 نقره و یک برنز

به گزارش مجله سرگرمی، تیم کشتی ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در قزاقستان رسید.

قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در آسیا با 4 طلا،2 نقره و یک برنز

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای 13 و 14 تیرماه در شهر نورسلط قزاقستان برگزار گردید که در انتها تیم ایران با چهار مدال طلای امیررضا ده بزرگی در وزن 48 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن 51 کیلوگرم، حجت رضایی در وزن 65 کیلوگرم و سعید کریمی زاده در وزن 92 کیلوگرم، 2 مدال نقره دانیال سهرابی در وزن 60 کیلوگرم و رضا ساکی در وزن 71 کیلوگرم و مدال برنز شاهرخ میکائیلی زاده در وزن 110 کیلوگرم و کسب 181 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. پس از ایران تیم قزاقستان با 175 امتیاز در صندلی دوم ایستاد.

نتایج کشتی گیران ایران به توضیح زیر است:

در وزن 45 کیلوگرم مهدی احدی زناب در دور نخست با نتیجه 6 بر 5 مقابل هارش از هندوستان مغلوب گردید و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، احدی زناب از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 48 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی در دیدار نخست با نتیجه 11 بر صفر اوکه گاوا از ژاپن را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر از سد خودیبردی از تاجیکستان گذشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 9 بر صفر سینسیزبایف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه 8 بر صفر دولت بیکف از قزاقستان را مغلوب و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 51 کیلوگرم سعید اسماعیلی در کشتی نخست با نتیجه 8 بر صفر مقابل لی از کره جنوبی به فزونی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر کوربایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. اسماعیلی در دیدار انتهای در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 از سد ارشاد از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 55 کیلوگرم فرید سیرتی مقدم در کشتی اول با نتیجه 11 بر صفر الحسنات از اردن را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 2 بر 8 مغلوب پاتیل از هند شد و با توجه به شکست این هندی در کشتی بعد، سیرتی مقدم از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 60 کیلوگرم دانیال سهرابی در دیدار اول با نتیجه 18 بر 7 ژو از چین را شکست داد و در دور بعد نیز مقابل راوی از هند با نتیجه 8 بر 6 به فزونی دست یافت و فینالیست شد. وی در دیدار فینال مابل امربک سلطانف از ازبکستان با نتیجه 15 بر 5 مغلوب گردید و به مدال نقره رسید.

در وزن 65 کیلوگرم حجت رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 از سد خدایبرگن از ازبکستان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل جی او از چین کشتی با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال مقابل کوشیور از قزاقستان با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 71 کیلوگرم رضا ساکی در دور اول کومار از هند را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر 2 از سد بوبونظرف از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ساکی در این مرحله مقابل پیلپکنکو از قزاقستان با نتیجه 9 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ساکی در دیدار فینال مقابل اگنبرگیف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 2 مغلوب گردید و به مدال نقره رسید.

در وزن 80 کیلوگرم مسعود کاووسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم روهیت از هند را با نتیجه 6 بر یک مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله در حالی که با نتیجه 13 بر 13 حریف قزاق خود را شکست داده بود با ناداوری و جنجال مربیان قزاقی و پس از بازبینی مجدد فیلم مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. کاووسی در این دیدار مقابل نیشیدا از ژاپن با نتیجه 6 بر یک مغلوب شد و پنجم شد.

در وزن 92 کیلوگرم سعید کریمی زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 از سد سون از چین گذشت وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 5 بر 3 دیبالد از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر صفر از سد نیتش از هند گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 110 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر 2 ژیانگ از چین را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب سونو از هند شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر یک یولداشف از ازبکستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30714

به "قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در آسیا با 4 طلا،2 نقره و یک برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در آسیا با 4 طلا،2 نقره و یک برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید