قطع راه ارتباطی 11 روستای پلدختر براثر بارش باران

به گزارش مجله سرگرمی، نعمت الله دستیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران از قطع شدن راه ارتباطی 11 روستای شمال پلدختر بر اثر بارش های اخیر اطلاع داد و گفت: هم اکنون این روستاها شامل باغ گل گل علیا، باغ گل گل سفلی، گل گل قهرمانی، کلک بیشه های وسطی، مولایی، صید محمد، حسین آباد، اسد، قیصور و صادق و روستای دم ژلاب راه ارتباطی دیگری ندارند.

قطع راه ارتباطی 11 روستای پلدختر براثر بارش باران

وی اضافه کرد: تنها پل ارتباطی این روستاها در جریان سیلاب های گذشته تخریب و پل ارتباطی موقتی توسط اداره راهداری پلدختر برای ارتباط اهالی در کنار آن احداث شد اما متأسفانه بر اثر بارش های اخیر پل موقت نیز تخریب شده است.

هر لحظه امکان ریزش کوه در محورهای مواصلاتی پلدختر وجود دارد

فرماندار پلدختر به جاده های مواصلاتی شهرستان اشاره نمود و گفت: تاکنون گزارشی از ریزش کوه که منجر به مسدود شدن جاده های مواصلاتی شهرستان گردد، نداشته ایم و تردد در تمام جهت ها جریان دارد.

وی اضافه کرد: باتوجه شرایط جغرافیایی، جهت کوهستانی، توپوگرافی منطقه و بافت نرم خاک و شدت بارش ها هر لحظه امکان ریزش کوه در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر وجود دارد.

دستیاری اعلام نمود: نقطه بحران شهرستان کانال تخریب شده در خیابان ولیعصر (عج) شهر پلدختراست که در جهت جاده ترانزیتی واقع شده و احتمالا فرونشست آن موجب انسداد این محور می گردد.

فرماندار پلدختر گفت: در جلسه ستاد بحران استانداری لرستان مبلغ 2 میلیارد ریال برای شکافتن سراسری کانال و بهسازی آن اختصاص یافت.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11357

به "قطع راه ارتباطی 11 روستای پلدختر براثر بارش باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع راه ارتباطی 11 روستای پلدختر براثر بارش باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید