فوق العاده ترین مکان روی زمین

به گزارش مجله سرگرمی، اگر هرگز تصاویر آبی را دیدید ، Googling را شروع کنید - فقط آماده باشید که یک پرواز به لحظه به ریکیاویک را خریداری کنید . ایسلند خودش یک مکان زیبا است ، اما آبی واقعا ً کیک را می‌گیرد . یک چشمه آب‌گرم geothermal است ، بنابراین اگر شما به دنبال کاری آرامش‌بخش هستید که در طول سفر خود انجام دهید ( به خصوص اگر پیاده‌روی می‌کردید و یا برخی از فعالیت‌های بیرون را انجام دهید که ایسلند به آن مشهور است ) ، پس اینجا مکانی است که باید باشد . اما حتی اگر برای خیس شدن، مناظر شگفت‌انگیز ، آبی روشن و آبی رنگی که توسط یک نیروگاه زمین گرمایی در نزدیکی آن احاطه شده‌است رو به رو نشوید ، احاطه شده توسط سنگ‌های آتشفشانی تاریک ، قطعا ً چیزی است که چشم شما را روشن کند .

فوق العاده ترین مکان روی زمین

آنجا چه کار می‌توانم بکنم ؟
به غیر از تحسین مناظر و گرفتن ده هزار عکس ، Lagoon آبی یک چشمه آب‌گرم - است . مکانی عالی برای خیس کردن روز در استخرهای حرارتی است - اما همچنین saunas ، اتاق‌های بخار ، آبشار ساخت بشر ، و اتاق‌های استراحت نیز وجود دارد . به علاوه چندین درمان وجود دارد که می‌توانید انجام دهید ، از جمله مراقبت‌های صورت و ماساژ در آب . اما قبل از اینکه با هیچ کدام از اینها شروع کنید ، شاید بهترین کار برای سفر به آنجا باشد . باید درباره تاریخچه باور نکردنی که شما می‌بینید و چیزهای بیشتری را یاد بگیرید . متاسفانه ، تورها تنها برای گروه‌های یازده یا بیشتر در دسترس هستند ، اما در هتل خود سوال کنید و آن‌ها ممکن است بتوانند شما را با افرادی که علاقه‌مند هستند جلب کنند .
چطور به آنجا می‌رسم ؟
آبی در حدود 30 مایل دورتر از ریکیاویک ، قرار دارد و معمولا ً حدود یک ساعت طول می‌کشد - اما اگر این مسیری است که شما انتخاب می‌کنید ، باید در مورد شرایط جاده نگران باشید ، چون آن‌ها حتی در طول ماه‌های برفی برف ، به شکل بسیار خوبی نگهداری می‌شوند ! شما همچنین نیازی به نگرانی در مورد پارکینگ ندارید : مرداب فضاهای خالی پارکینگ دارد ، و شما مجبور نیستید که هیچ هزینه اضافی بر روی بلیط ورودی تان به تالاب پرداخت کنید . به عبارت دیگر، بسیاری از مردم به جای استفاده از سیستم اتوبوس ساعتی یا یک شاتل خصوصی ( که می‌تواند از طریق تعدادی از شرکت‌های تور و یا ، اغلب ، از طریق هتل شما ترتیب داده شود ) انتخاب می‌کنند .
کجا باید بمانم ؟
با توجه به نزدیکی تالاب‌ها به شهر پایتخت Icelands (ریکیاویک ، بسیاری از میهمانان تصمیم می‌گیرند که یک روز از سفر خود خارج شوند و به محل اقامت شبانه در شهر باز گردند . اما اگر واقعا ً آماده اید که بروید و همه چیز را فراموش کنید ، مسافرخانه نور شمالی یک انتخاب شگفت‌انگیز است . این هتل نزدیک به Lagoon آبی واقع‌شده و شاتل رایگان برای مرداب دارد و همچنین از فرودگاه به علاوه آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که تورهای اسب‌سواری را در طول اقامت خود ترتیب دهید . در داخل ، اولین چیزی که متوجه خواهید شد سالن ورزش است که نه تنها یک نمای وسیع و پانوراما از ناحیه اطراف دارد ، بلکه مجهز به یک شومینه است تا آن شب‌های سرد زمستانی را حتی راحت‌تر کند . و اگر نیاز به جایی برای خوردن داشته باشید ، بیشتر از غذاهای خوش‌مزه ایسلند در رستوران خود نگاه نکنید .
آیا چیزی برای خوردن وجود دارد ؟
چند گزینه غذاخوری مختلف برای شما وجود دارد که در طی اقامت خود در مرداب سعی کنید . رستوران "lava " بیشتر رستوران بنشینید و تخصص آن‌ها بدون تردید هر نوع غذای دریایی است - هر چند گزینه‌های دسر scrumptious مانند pears poached ممکن است باعث شود شما همه دروس اصلی را فراموش کنید ! از طرف دیگر ، کافه آبی یک گزینه سریع‌تر و ارزان‌تر است : آن‌ها WiFi رایگان عرضه می‌کنند تا بتوانید تمام آن عکس‌های زیبا را که دارید به اشتراک بگذارید .
مرداب کی باز می‌شه ؟
خبره‌ای خوب : آبی در هر روز از سال ، از جمله تعطیلات باز است ! این ساعت‌ها بسته به فصل : 1 ژانویه - 25 مه : 8 صبح تا 29 بعد از ظهر ؛ 26 ژوئن تا 29 بعد از ظهر ؛ 2 اکتبر - 10 شب ؛ 2 اکتبر - 31 دسامبر : 8 صبح تا 8 بعد از ظهر . توجه داشته باشید که هر چند ساعت معمولا ً در تعطیلات کوتاه‌تر است و آن‌ها تابع تغییر براساس ساعات روز جاری هستند . وب سایت رسمی را برای جزئیات بیشتر چک کنید ، فقط در سمت ایمن باشید .
من چطور بلیط بخرم ؟
شما می‌توانید به صورت آنلاین بلیط بخرید ، مستقیما ً از جاذبه - آن کار آسان ! البته ،
همچنین می‌توانید تورها را از تعدادی از شرکت‌های مسافرتی خریداری کنید ، که اغلب حمل و نقل شما را از بین می‌برد و چیزهای زیادی را برای شما آسان‌تر می‌سازد . با این حال شما این کار را انجام می‌دهید ، قطعا ً می‌خواهید مطمئن شوید که بلیط‌های خود را پیش از زمان رزرو کنید ، با این حال ، این یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری است ، و به خصوص در طول فصل گردشگری ( که اواسط ماه ژوئن تا اوایل ماه آگوست است ) ، ممکن است در یافتن بلیط برای روزی که می‌خواهید از آن بازدید کنید در صورتی که صبر کنید تا آخرین لحظه صبر کنید !
چقدر هزینه دارد ؟
بلیط‌های به آبی بسته به فصل و در میزان بلیط خریداری‌شده متفاوت است . ارزان‌ترین بلیط‌ها بلیط‌های استاندارد آن‌ها هستند که شامل ورودی به تالاب و یک ماسک گل هستند . این cost 5400 ( حدود 48 دلار آمریکا در زمان نگارش ) در offseason - یعنی سپتامبر تا می - یا 6100 ISK ( 54 دلار ) در فصل اوج است . این در بالای انتقال و یا اجاره ماشین است تا بتوانید در واقع به مرداب بروید

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 607

به "فوق العاده ترین مکان روی زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق العاده ترین مکان روی زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید