فوتبال دنیا، مودریچ: رونالدو گفت شایسته کسب عنوان مرد سال فوتبال اروپا بودم

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک کروات رئال مادرید می گوید رونالدو به وی بابت انتخابش به عنوان مرد سال فوتبال اروپا تبریک گفته است.

فوتبال دنیا، مودریچ: رونالدو گفت شایسته کسب عنوان مرد سال فوتبال اروپا بودم

به گزارش خبرنگاران، لوکا مودریچ که در رقابت با کریستیانو رونالدوی پرتغالی از یوونتوس و محمد صلاح مصری از لیورپول موفق شد عنوان مرد سال فوتبال اروپا را به خود اختصاص دهد، می گوید فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال بابت کسب این عنوان به وی تبریک گفته و او را شایسته کسب این عنوان دانسته است.

پیش از این شایعه گردیده بود دلیل غیبت رونالدو در مراسم معرفی بهترین های اروپا به این خاطر بوده که او متوجه گردیده که قرار است مودریچ به عنوان مرد سال فوتبال اروپا انتخاب گردد و به همین خاطر قید حضور در این مراسم را زده، اما اکنون با اظهارنظر مودریچ این خیر به نوعی رد می گردد.

لوکا مودریچ در پی تساوی یک بر یک شب گذشته (پنجشنبه) کرواسی مقابل پرتغال در دیداری دوستانه گفت: کریستیانو پس از انتخابم به عنوان مرد سال فوتبال اروپا پیامی برای من فرستاد و گفت که بابت این موضوع خوشحال است و من را شایسته کسب این عنوان دانست. او همچنین گفت که بی صبرانه منتظر دیدنت هستم.

وی که برای کسب عنوان THE BEST فیفا نیز باید با کریستیانو رونالدو و محمد صلاح رقابت کند، توضیح داد: خوشحالم که نامم در بین کاندیدای نهایی کسب عنوان بزرگ دیگری قرار گرفته است و باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

هافبک کروات رئال مادرید همچنین به رابطه خوبش با هم تیمی پیشین خود اشاره نمود و گفت: رابطه خوبی با کریستیانو رونالدو دارم و در آینده هم رابطه خوبی خواهیم داشت. عناوین انفرادی هم مهم هستند، اما خودم را درگیر آنها نمی کنم.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2556

به "فوتبال دنیا، مودریچ: رونالدو گفت شایسته کسب عنوان مرد سال فوتبال اروپا بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مودریچ: رونالدو گفت شایسته کسب عنوان مرد سال فوتبال اروپا بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید