فوتبال دنیا، ازار بازی چلسی - پائوک را از دست داد

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - هافبک بلژیکی تیم فوتبال چلسی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا نیست. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، ازار بازی چلسی - پائوک را از دست داد

به گزارش خبرنگاران ، مائوریتزیو ساری سرمربی چلسی بیان کرد که ادن ازار به دلیل مصدومیتی جزئی از مصاف با پائوک سالونیکی یونان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا معاف شده است اما به بازی هفته آینده تیمش در لیگ برتر مقابل فولام خواهد رسید.

ساری گفت: مصدومیت ازار جدی نیست اما با این وجود او فردا (پنجشنبه) قادر نیست بازی کند. این در حالیست که او می تواند برای بازی بعدی مان در لیگ به موقع ریکاوری کند.

ازار از هفتم اکتبر دیگر برای چلسی گلزنی نکرده و سرمربی ایتالیایی آبی پوشان نگران است که مصدومیت ها روی عملکرد این بازیکن ملی پوش تأثیر منفی گذاشته باشد. شروع مذاکرات میلان با چلسی برای جذب فابرگاس و 2 بازیکن دیگر

وی اضافه کرد: من پیش از این نگران مصدومیت کمرش بودم و حالا مصدومیت قوزک هم به آن اضافه شده است. به خاطر این مصدومیت ها او کلی از جلسات تمرینی تیم را از دست داد. پس طبیعی است که از نظر جسمانی در شرایط ایده آل نباشد. او تنها یک هفته وتمرینی و یکی دو بازی انجام داده است.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7191

به "فوتبال دنیا، ازار بازی چلسی - پائوک را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ازار بازی چلسی - پائوک را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید