فهرست خودروهای برقی که ارزش خریداری دارند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسلش گیر، برای خرید خودروهای برقی باید به نکاتی همچون گشتاور، قدرت موتور، مقدار شارژ باتری و از همه مهم تر مقدار استهلاک باتری خودرو توجه کرد. به منظور یاری به تصمیم گیری در این زمینه فهرستی از خودروهای برقی برتر که ارزش خریداری دارند، در اینجا معرفی شده است.

فهرست خودروهای برقی که ارزش خریداری دارند

کونا: اولین خودرو در این فهرست Kona EV شرکت هیوندای است که بر مبنای کراس آور کونا طراحی شده است و با یک بار شارژ 415 کیلومتر را طی می نماید. لذا این خودرو بعد از مدل 3 تسلا رتبه دوم را از این لحاظ کسب می نماید. گشتاور 291 پوند فوتی، باتری لیتیومی 64 کیلووات ساعتی که با مایعات خنک می گردد و با برق شهری به سرعت شارژ می گردد از جمله دیگر مزایای این خودرو است. مدل پایه کونا 36990 دلار و مدل Ultimate آن 45200 دلار قیمت دارد.

چوی بولت: Chevy Bolt EV یکی دیگر از گزینه های مطلوب در بازار خودروهای برقی است. این خودروی کمپانی شورولت با قابلیت انتقال نیرو به چهار چرخ به خصوص برای سفر بسیار مناسب است. این خودروی هاچ بک با یک بار شارژ 415 کیلومتر را طی می نماید. موتور 200 اسب بخاری با گشتاور 266 فوت پوند و شتاب صفر تا صد هفت ثانیه ای از جمله دیگر مزایای این خودرو است. باتری لیتیومی این خودرو 288 سلولی است و شارژ آن برای پیمودن 160 کیلومتر در عرض سی دقیقه صورت می گیرد. قیمت این خودرو 37495 دلار است.

لیف اس پلاس: برای خرید خودروی برقی لوکس و مملو از فناوری های مدرن، Leaf S Plus شرکت نیسان گزینه ای مناسب است. این خودرو از کار پلی اپل و اندروید آتو پشتیبانی می نماید و از نمایشگر هوشمند محیطی و سیستم هشدار هوشمند به راننده برخوردار است. سیستم هشدار تصادف و تعویض خط هوشمند و نیز ابزاری برای شناسایی نقاط کور راستا از جمله دیگر امکانات این خودرو است. لیف اس پلاس دارای باتری 62 کیلووات ساعتی است که با یک بار شارژ 365 کیلومتر طی می نماید. موتور 214 اسب بخاری و گشتاور 250پوند فوتی از جمله دیگر قابلیت های این خودروی 38200 دلاری است که تا به امروز 300 هزار واحد از آن به فروخته شده است.

2020 نیرو: 2020 Niro EX EV که توسط شرکت کیا فراوری شده گزینه مناسب دیگری است که مدل برقی شده نیروی هیبریدی محسوب می گردد. این خودروی کراس اور با یک بار شارژ 385 کیلومتر را طی می نماید و دارای موتور 201 اسب بخاری و شتاب صفر تا صد 6.5 ثانیه ای است. باتری 64 کیلو وات ساعتی با قابلیت شارژ 80 درصد ظرفیت در یک ساعت، از جمله قابلیت های این خودرو است. قیمت این خودرو 40210 دلار است.

تسلا مدل 3: خودروی مدل 3 تسلا آخرین خودرو در این فهرست است که از نظر عملکرد، ویژگی های ظاهری و امکانات گزینه ای مناسب است. مدل 3 با یک بار شارژ 400 کیلومتر را طی می نماید و شتاب صفر تا صد آن به 3.5 ثانیه می رسد. قیمت مدل ساده و استاندارد این خودرو 39190 دلار است. تسلا اعلام نموده که در آینده نزدیک مدل هایی از این خودرو را با قابلیت شارژ سریع روانه بازار می نماید.

russiaro.ir: تور روسیه ارزان قیمت | تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز | مجله خبری و تحلیلی سبزوار امروز

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 99641

به "فهرست خودروهای برقی که ارزش خریداری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست خودروهای برقی که ارزش خریداری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید