فروش جوراب چند میلیون دلاری هنرمند مشهور، عکس

به گزارش مجله سرگرمی، پس از نزدیک به یک دهه از فوت مایکل جکسون، پیش بینی می گردد جوراب معروف او در راه رفتن در مهتاب Moon Walk که در سال 1983 میلادی پوشیده بود، بیش از یک میلیون دلار در یک حراجی علنی به فروش برسد.

فروش جوراب چند میلیون دلاری هنرمند مشهور، عکس

تابناک باتو: خواننده تِریلر که در سال 2009 میلادی و نزدیک به سن پنجاه سالگی از جهان رفت، این جوراب درخشان سفید و ضخیم را در اجرای دیروز، امروز تا ابد نیز پوشیده بود.

شرکت Gotta Have Rock and Roll که در نیوجرسی واقع است، جوراب را به عنوان جزئی از کلکسیون فرانک دیلیو در هفته های آینده در معرض فروش خواهد گذاشت. به علاوه نامه ای که این خواننده اسطوره ای به مدیر برنامه از جهان رفته اش نوشته و امضا شده نیز جزء وسایل در معرض فروش است.

در این میان گواهی نامه ای از سوی همسر فرانک به چشم میخورد، او امضا داده که این جوراب واقعاً برای مایکل جکسون است و نخستین بار آن را در Moon Walk پوشیده است.

فرانک که در آگوست سال 2011 میلادی و در سن 63 سالگی از جهان رفت، از سال 1984 تا 1989 میلادی، مدیر برنامه های جکسون بود و این وسایل را مایکل جکسون به عنوان هدیه سپاسگزاری به او داد.

پایین ترین قیمت جوراب از 100 هزار دلار آغاز می گردد و پیش بینی می گردد که خریداران قیمت آن را تا دو میلیون دلار برسانند. لیست فروش شامل پنجاه مورد از مجموعه شخصی دیلیو است که وی طی سال های همکاری با مایکل جکسون جمع آوری نموده اس

علاقه مندان به جکسون می توانند یک دیسک Thriller با امضا پلاتینی و طلایی همچنان مجموعه پس از مرگ The Is It جکسون و سایر موارد منحصر به فرد او را خریداری نمایند. این حراج از 13 تا 22 نوامبر برگزار می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 58952

به "فروش جوراب چند میلیون دلاری هنرمند مشهور، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش جوراب چند میلیون دلاری هنرمند مشهور، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید