فرصت طلایی در انتظار تراکتور و تماشاگرانش، یک استقلالی در خطر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر سه دیدار برگزار می گردد که طی آن گل گهر میزبان پیکان است، استقلال در تبریز به مصاف تراکتور می رود و ذوب آهن در خانه پذیرای شاهین بوشهر است.

فرصت طلایی در انتظار تراکتور و تماشاگرانش، یک استقلالی در خطر

دیدارهای روز آدینه در شرایطی برگزار می گردد که تیم های مدعی سپاهان، پرسپولیس و شهرخودرو روز پنجشنبه برابر حریفان خود به تساوی رسیدند و حالا تراکتور این فرصت طلایی را دارد تا با شکست استقلال و با یک امتیاز بیشتر از سپاهان صدرنشین لیگ نوزدهم گردد.

گل گهر - پیکان

دو مربی کهنه کار مثل جلالی و فرکی روی نیمکت دو تیم گل گهر و پیکان حضور دارند و این دو می کوشند تا شرایط تیم شان را در جدول بهبود بخشند. به خصوص گل گهر که در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و به تازگی دست به تغییر سرمربی زده است.

پیکانی ها پس از پیروزی با ارزش هفته گذشته مقابل ذوب آهن قدری شرایط شان در جدول بهبود پیدا کرد و در صورت پیروزی در این بازی 11 امتیازی شده و حداقل این که صندلی شان در میانه جدول تثبیت می گردد.

گل گهر با 3 گل زده ضعیف ترین خط حمله و پیکان با 15 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. پیکان در مقابل با 15 گل خورده بعد از شاهین بوشهر ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را نیز دارد و این ممکن است در این بازی به ضرر آنها تمام گردد.

تراکتور - استقلال

این بازی را باید حساس ترین بازی امروز دانست. دو تیم که از مدعیان این فصل رقابتهای لیگ برتر هستند، در شرایطی به مصاف هم می روند که تراکتور با 17 و استقلال با 12 امتیاز کارشان را تا هفته هشتم خاتمه دادند.

شاگردان دنیزلی برای اولین بار هفته گذشته گل خورده و طعم شکست را چشیدند. اما آبی پوشان هفته گذشته توانستند پنجمین پیروزی متوالی شان را به دست آورده تا با روحیه بهتری به این دیدار بیایند.

استراماچونی به تازگی یک مهره تاثیرگذار به اسم شجاعیان را از دست داده و در بازی قبلی توانست بدون شجاعیان هم پیروز گردد. اما قطعا حساب تراکتور با پارس جنوبی جداست.

مصدومان هر دو تیم به شرایط مسابقه رسیدند تا استراماچونی و دنیزلی بتوانند از همه داشته های خود استفاده نمایند.

ذوب آهن - شاهین بوشهر

هر دو تیم در پایین جدول قرار دارند و صندلی شان در جدول حساسیت این بازی را مثل استرس برای هر دو تیم زیاد می نماید. هیچ یک از دو تیم تاکنون در این فصل پیروز نشده اند و نتیجه ای به جز تساوی در این بازی، طلسم یکی از دو تیم را خواهد شکست.

ذوب آهن حتی در صورت پیروزی در این بازی باز هم صندلیش در جدول تغییر نخواهد نمود، اما این تیم را برای هفته های پیش رو امیدوار تر می نماید. علیرضا منصوریان که نتوانسته با ذوب آهن نتایج قابل قبولی کسب کند زیر ذره بین مسئولان باشگاه واقع شده است و در صورتی که نتواند در این دیدار خانگی به پیروزی برسد خطر برکناری را احساس خواهد نمود.

برنامه بازیهای باقیمانده از هفته نهم لیگ برتر به توضیح زیر است:

آدینه 10 آبان

* تراکتور تبریز - استقلال تهران/ساعت 18 استادیوم یادگار امام

داور: بیژن حیدری یاری ها: محمدرضا ابوالفضلی - آرمان اسعدی یاری داوران اضافی: اشکان خورشیدی - محمدرضا اکبریان داور چهارم: سعید قاسمی ناظر: اسماعیل صفیری

* گل گهر سیرجان - پیکان تهران/ساعت 15:15 استادیوم امام علی

داور: پیغام حیدری یاری ها: رحیم شاهین - ایوب غلامزاده یاری داوران اضافی: محمدرضا تارخ - ایمان کهیش داور چهارم: حامد صفایی ناظر: حسین خانبان

* ذوب آهن اصفهان - شاهین شهرداری بوشهر/ساعت 18 استادیوم فولادشهر

داور: سیدعلی اصغر مومنی یاری ها: عسگر محمدی - محمد راهی یاری داوران اضافی: میثم حیدری - امیرسامان سلطانی داور چهارم: قهرمان نجفی ناظر: مسعود مرادی

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56285

به "فرصت طلایی در انتظار تراکتور و تماشاگرانش، یک استقلالی در خطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت طلایی در انتظار تراکتور و تماشاگرانش، یک استقلالی در خطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید