غلامپور: مگر گلادیاتور هستیم که در این شرایط بازی کنیم؟، جان فوتبالیست ها ارزشی برایشان ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عدم تعطیلی لیگ برتر گفت: حتما باید اتفاقی برای کسی بیفتد تا لیگ را به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل نمایند؟

غلامپور: مگر گلادیاتور هستیم که در این شرایط بازی کنیم؟، جان فوتبالیست ها ارزشی برایشان ندارد

بهزاد غلامپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره برگزاری بازی های لیگ بدون حضور تماشاگران به دلیل شیوع ویروس کرونا، گفت: ظاهراً جان مردم و خانواده های فوتبالیست مهم نیست و هیچ چیزی اهمیت ندارد. بازیکنی می شناسم که پدرش شیمیایی و جانباز است و اگر از محل تمرین به خانه برود و خدای نانموده دچار بیماری باشد، چه اتفاقی می افتد؟ پسر من که قرص مصرف می نماید و در تیم بادران حضور دارد، از سوی فرهاد کاظمی از حضور در تمرینات منع شده و سرمربی از او خواسته فعلاً در تمرینات حضور نیابد.

وی اضافه نمود: نمی دانم چرا جان فوتبالیست ها اهمیت ندارد. همه جا را تعطیل کردند، به غیر از فوتبال. مگر گلادیاتور هستیم که بجنگیم و بازی کنیم؟ ارزشی برای فوتبالیست ها مربیان قائل نمی شوند و حتماً باید اتفاقی بیفتد تا فوتبال را تعطیل نمایند؟ باید فکر اساسی برای این موضوع نموده و حداقل یک هفته یا 10 روز لیگ را تعطیل نمایند.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برگزاری مسابقات فوتبال گفت: وزیر بهداشت گفته این هفته اوج شیوع ویروس کروناست. بهتر بود لیگ را تعطیل نمایند تا شاید هوا گرم و شرایط بهتر گردد. ارزشی برای فوتبالیست ها قائل نیستید یا می خواهید فوتبال را از ببین ببرید؟ بعضی تیم ها اعتراض نمی نمایند و نمی دانند چه خبر است. اگر خدای نانموده اتفاقی برای کسی بیفتد، از آنها نمی گذرم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73248

به "غلامپور: مگر گلادیاتور هستیم که در این شرایط بازی کنیم؟، جان فوتبالیست ها ارزشی برایشان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامپور: مگر گلادیاتور هستیم که در این شرایط بازی کنیم؟، جان فوتبالیست ها ارزشی برایشان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید