عالیشاه: ماشین سازی بسته بازی کرد، به علیپور یاری می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم علیپور بعضی مسائلش را رفع کند و ما هم به او یاری می کنیم.

عالیشاه: ماشین سازی بسته بازی کرد، به علیپور یاری می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امید عالیشاه پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ماشین سازی گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و کسب سه امتیاز در یک مسابقه قطعی نیست. ماشین سازی امروز بازی بسته ای ارائه کرد. ما هم فرصت هایی برای گلزنی داشتیم و همه بازیکنان کوشش خود را کردند. طرفداران از ما انتظاراتی دارند و این موضوع را می دانیم و باید کوشش مضاعفی داشته باشیم تا پیروز شویم.

وی درباره پنالتی از دست رفته توسط علی علیپور و نانراحتی طرفداران گفت: علیپور زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیده است. فوتبال بالا و پایین دارد. امیدوارم علیپور بعضی مسائلش را رفع کند و ما هم به او یاری می کنیم. طرفداران هم او را دوست دارند و باید به او یاری نمایند.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: طرفداران ما پس از نایب قهرمان لیگ برتر در چهار سال قبل بازیکنان را تشویق کردند و امیدوارم حمایت آنها ادامه داشته باشد. شرایط تیم بهتر می گردد و این کار قطعاً با حمایت طرفداران رخ خواهد داد. اگر آنها حمایت نمایند، نه انگیزه وجود دارد و نه آن شرایطی می گردد که می خواهیم.

عالیشاه درخصوص شرایط اقتصادی پرسپولیس گفت: در این باره از انصاری فرد سوال کنید.

وی درباره وقت تلف کردن بازیکنان ماشین سازی مطرح نمود: من چندین بار به حامد لک دروازه بان حریف گفتم که از زمین بلند گردد. فوتبال است و اگر موقعیت های مان گل گردد، حرف و حدیث پیش نمی آید.

انتهای پایم،

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله موسیقی و هنری

balio.ir: بالیو | مجله گردشگری و مسافرتی

etre-yas.ir: مجله عطر یاس، محلی برای همفکری استارتاپی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56250

به "عالیشاه: ماشین سازی بسته بازی کرد، به علیپور یاری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: ماشین سازی بسته بازی کرد، به علیپور یاری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید