عاقبت نامعلوم فیلمی که انتظار می رود رکورد فروش تاریخ سینما را بزند!

به گزارش مجله سرگرمی، با وجود اینکه از ابتدا آواتار برای اکران در سال آینده میلادی آماده می شد، اما با ادامه دار شدن بیماری کرونا همچنان زمان رسمی اکران آواتار 2 اعلام نشده است.

عاقبت نامعلوم فیلمی که انتظار می رود رکورد فروش تاریخ سینما را بزند!

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، با وجود اینکه از ابتدا آواتار برای اکران در سال آینده میلادی آماده می شد، اما با ادامه دار شدن بیماری کرونا همچنان زمان رسمی اکران آواتار 2 اعلام نشده است.

چندی پیش جیمز کامرون کارگردان مطرح سینمای هالیوود از انتها فیلمبرداری فیلم سینمایی آواتار 2 اطلاع داد، وی همچنین بیان کرد که تنها پنج درصد از فیلمبرداری نسخه سوم فیلم سینمایی آواتار 3 باقی مانده است.

جیمز کامرون در نشست دنیای اتریش و طی یک ویدیو کنفرانس با آرنولد شوارتسینگر او را در جریان شرایط فراوری آواتار قرار داد. کامرون در ادامه اضافه نمود که تیم مشغول فیلمبرداری سکانس های به جامانده اکشن-زنده است. کامرون توضیح داد که به دلیل پاندمی ویروس کرونا، گروه فیلمبرداری تقریبا چهار ماه و نیم از برنامه عقب ماندند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی آواتار 2 یکی از محبوب ترین سه بعدی های سینمای هالیوود از پاییز سال 2017 آغاز شد. این در حالی است که چندی پیش جیمز کامرون از به تعویق افتادن ساخت این فیلم به دلیل مشغولیت خود در پروژه های دیگر اطلاع داده بود.

سیگنوری ویور بازیگر اصلی این اثر پیش از این از آغاز فیلمبرداری این فیلم در پاییز اطلاع داد و گفت که تمریناتمان برای آغاز فراوری آواتار 2 را آغاز نموده ایم. کیت وینسلت، زوئی سالدانا، دیوید تولیس، اونا چاپلین، استیفن لانگ، سام ورتینگتون از جمل بازیگران نسخه دوم آواتار هستند.

آواتار 2 جدیدترین ساخته جیمز کامرون قرار بود کریسمس سال 2019 اکران دنیای خود را آغاز کند، اما با دو بار تاخیر در اکران، تاریخ نهایی اکران این فیلم سینمایی نهایتا به هفدهم ماه دسامبر 2021 موکول شد.

تیم فراوری فیلم سینمایی آواتار 2 بالغ بر 300 نفر جمعیت داشته و این روز ها تمامی عوامل خود را برای آغاز یکی از سخت ترین سه بعدی های سینمای دنیا آماده می نمایند. در راه آب نام اصلی دومین نسخه از فیلم تحسین برانگیز آواتار است.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 120521

به "عاقبت نامعلوم فیلمی که انتظار می رود رکورد فروش تاریخ سینما را بزند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاقبت نامعلوم فیلمی که انتظار می رود رکورد فروش تاریخ سینما را بزند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید