عاشقان هیجان، معروف ترین پارک های آبی دبی را از دست ندهند!

به گزارش مجله سرگرمی، دبی، شهر مدرنی و لوکسی بوده که امکانات و تفریحات بسیاری در آن در نظر گرفته شده اند. با توجه به آب و هوای گرم این شهر، یکی از تفریحات محبوب در بین گردشگران و افراد بومی، پارک های آبی است. در دبی چندین پارک آبی ساخته شده که هر کدام فضای بسیار جذابی دارند و با یکدیگر در رقابت هستند. در این مطلب به معرفی معروف ترین پارک های آبی دبی می پردازیم. با ما در سفر به برترین پارک های آبی دبی همراه باشید.

عاشقان هیجان، معروف ترین پارک های آبی دبی را از دست ندهند!

واندرلند

از جمله اولین مجموعه های تفریحی در دبی، مجموعه واندرلند است. در این مجموعه هم پارک آبی و هم شهربازی وجود داشته که به خصوص برای بچه ها بسیار جذاب خواهد بود. باید بدانید که شهربازی و پارک آبی این مجموعه باهم تلفیق نشده اند و کاملا از هم جدا هستند، حتی ورودی های آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. واندرلند که یکی از معروف ترین پارک های آبی دبی بوده، با مساحت 22 هکتار در خیابان الریاض تاسیس شد. این پارک امکانات مخصوص معلولان را در نظر گرفته است.

اسپلش ان پارتی

اگر فقط به دنبال مکانی برای بازی بچه ها خود هستید، پارک آبی اسپلش ان پارتی مکان بسیار مناسبی است، در این پارک نیازی نیست که پدر و مادر در کنار کودک خود باشند و به راحتی می توانند او را تنها بگذارند، چون همه وسایل به صورت ایمن ساخته شده اند. توجه داشته باشید که بزرگسالان نیز می توانند به این پارک آبی که یکی از برترین پارک های آبی دبی هست، بیایند. بسیاری از بچه ها جشن تولدشان را در این پارک برگزار می کنند. از جمله امکانات این مرکز تفریحی، رستوران، کافه و سرویس بهداشتی است. در اسپلش ان پارتی امکانات ویژه برای بچه ها معلول در نظر گرفته شده و هزینه بلیت ورودی این پارک برای یک کودک و یک فرد بزرگسال به همراه او 100 درهم است و به ازای هر بزرگسال 50 درهم بیشتر این مبلغ بیشتر می شود. اگر در روزهای تعطیل به این پارک بیایید، باید 40 درهم بیشتر پرداخت کنید. تهیه بلیت هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی و آنلاین صورت می گیرد. ساعات فعالیت این پارک بین ساعات 9 صبح تا 19 است.

وایلد وادی

اگر به دنبال بهترین پارک آبی در دبی هستید، وایلد وادی را به شما معرفی می کنیم. این پارک در سطح جهانی نیز جز بهترین ها است. با توجه به اینکه این پارک آبی بهترین در دبی شناخته شده، هزینه بسیار بالایی دارد و در رده پارک های لوکس قرار می گیرد. هزینه ورودی با توجه به قد افراد متفاوت است، افراد بالای 110 سانتی متر، 336 درهم امارات و کمتر از 110 سانتی متر، باید 284 درهم امارات بپردازند. ویژگی جالب توجه در این پارک آبی این است که تمامی وسایل بازی برای تمامی سنین و وزن ها مناسب هستند و در این بین، برخی از این وسایل قابل استفاده برای معلولان و خانم های باردار هستند. در واقع هر کسی با هر شرایطی به راحتی می تواند از وسایل این پارک استفاده کند و ساعات هیجان انگیزی را سپری کند. سقوط آزاد و رودخانه خروشان دو بخش پرطرفدار در این پارک هستند. پارک آبی وایلد وادی در خیابان ساحلی جمیرا و رو به روی برج العرب قرار گرفته است. اگر این پارک را انتخاب کرده اید، توجه داشته باشید که ساعت کاری آن بین ساعات 10 صبح تا 19 است.

لگولند

برای خانواده هایی که همراه خود کودک دارند، یکی از گزینه های مناسب لگولند است. در واقع لگولند هم پارک آبی و هم شهربازی بوده و به طور کامل برای بچه ها ایمن ساخته شده است. در این پارک وسایل بازی بسیاری وجود داشته که هر کدام هیجان خاص خود را دارند. از جمله امکاناتی که در این پارک در نظر گرفته شده، می توان به رستوران، کافه، سرویس بهداشتی و حمام آفتاب اشاره کرد. در لگولند امکانات مخصوص معلولان در نظر گرفته شده اند. هزینه بلیت ورودی این پارک که به صورت اینترنتی نیز می توانید خریداری کنید، برای هر نفر 245 درهم امارات است. لگولند را در خیابان شیخ زاید و رو به روی مجمع الجزایر جبل علی پیدا می کنید. این پارک بین ساعات 10 صبح تا 18 فعالیت می کند. برای ارتباط با این مجموعه باید با شماره 0097148203123 تماس حاصل فرمائید.

لاگونا

یکی از برترین پارک های آبی دبی، لاگونا است. در این پارک آبی انواع وسایل بازی و هیجان انگیز وجود دارند و در عین حال فضاهایی برای استراحت و آرامش نیز در نظر گرفته شده است. نزدیک بودن این پارک آبی به ساحل جمیرا، یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می آید. در این پارک کمد لباس، آلاچیق، رستوران و کافه در نظر گرفته شده است. فضای پارک آبی لاگونا برای معلولان کاملا مناسب بوده و هزینه بلیت ورودی لاگونا برای هر فرد بزرگسال 125 درهم امارات و برای افراد زیر دو سال بدون هزینه و رایگان است. برای ارتباط با این پارک آبی با شماره 00971800637227 تماس حاصل فرمائید.

آکوادونچر

در هتل آتلانتیس، پارک آبی به نام آکوادونچر یا آتلانتیس قرار گرفته است. آکوادونچر، بهترین پارک آبی در خاورمیانه به حساب می آید. علاوه بر وسایل بازی، در این پارک آکواریمی وجود دارد که می توانید حیوانات و جانوران آبزی را تماشا کنید. در کنار این ها بخش دلفین ها دیده می شود که در نوع خود بسیار جذاب است. از جمله امکانات موجود در آکوادونچر می توان به حمام آفتاب، رستوران، رختکن، کمد لباس، اجاره حوله، سرویس بهداشتی، دلفین لند، بخش جداگانه ای برای بچه ها، ارائه خدماتی مختص بچه ها، آکواریوم، هتل، آلاچیق، محوطه ساحلی و پارکینگ اشاره کرد. این پارک آبی نیز امکانات ویژه ای برای معلولان در نظر گرفته است. در آکوانچر می توانید به حیوانات غذا بدهید، با آن ها عکس بگیرید و آن ها را لمس کنید. همچنین، امکان شنا و غواصی با دلفین ها نیز وجود دارد. هزینه ورودی برای افرادی با قد بیشتر از 120 سانتی متر، 320 درهم امارات و برای افراد زیر 120 سانتی متر، 260 درهم امارات است که هزینه بالایی به حساب می آید. هتل آتلانتیس و این پارک در جزیره پالم جمیرا قرار دارند. شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین نیز بلیت این پارک را خریداری کنید. آکوادونچر بین ساعات 10 صبح تا 19 فعال است.

اسپلش پد

یکی از معروف ترین پارک های آبی دبی، اسپلش پد است. وسایل موجود در این پارک به صورت ایمنی ساخته شده و به همین خاطر به راحتی می توانید بچه ها خود را در این پارک تنها بگذارید. در این پارک چندین زمین بازی و مناطق خشک و مرطوب جدا از هم وجود دارند که در هر قسمت دمای آب به طور دقیق اندازه گیری می شود. در کنار همه این ها چندین غریق نجات حرفه ای وجود دارند تا بچه ها از هر گونه خطری به دور باشند. در پارک اسپلش پد نیز جشن هایی مختلفی مانند جشن تولد برگزار می شوند. از جمله امکانات این مرکز تفریحی، رستوران، کافه و سرویس بهداشتی است. همچنین، امکاناتی برای معلولان در نظر گرفته شد. هزینه بلیت ورودی این مرکز تفریحی به ساعاتی که در آن حضور دارید، بستگی دارد. بلیت یک ساعته 65 درهم، دو ساعته 80 درهم و یک روز کامل 99 درهم امارات بوده و برای تهیه این بلیت ها می توانید به صورت اینترتی و آنلاین اقدام کنید. ساعات فعالیت از این پارک بین 9 صبح تا 20 هست.

آیس لند

از جمله پارک هایی که هزینه نسبتا کمتری دارد و مقرون به صرفه هست، می توان به پارک آبی آیس لند اشاره کرد. سرسره های مرتفع این پارک بسیار معروف هستند. دکور این پارک به نام آن، یعنی سرزمین یخی بسیار نزدیک است، اما نگران نباشید، آب استخرها گرم و مناسب هستند. آیس لند نسبت به دیگر پارک های آبی متفاوت تر است. از جمله امکانات این مجموعه می توان به اجاره حوله، کمد لباس، سرویس بهداشتی و رستوران اشاره کرد. در این مکان امکاناتی برای افراد معلول در نظر گفته شده و در حال حاضر، تنها بخش هایی از این پارک مورد استفاده است و قسمت های دیگر در حال بازسازی هستند. آیس لند در راس الخیمه و جیه الحمرا قرار گرفته است. برای ارتباط با این مرکز تفریحی باید با شماره 00971800969725 تماس حاصل فرمائید

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

منبع: همگردی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56322

به "عاشقان هیجان، معروف ترین پارک های آبی دبی را از دست ندهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشقان هیجان، معروف ترین پارک های آبی دبی را از دست ندهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید