ظاهرا ساخت Razer Phone 3 منتفی شده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش Droid Life، کمپانی گیمینگ Razer حدود 30 نفر از کارکنان خود که 2 درصد از کل نیروهای این شرکت محسوب می گردد، اخراج نموده است. نکته قابل توجه در خصوص این 30 نفر این است که فعالیت آن ها عمدتا در بخش موبایل این شرکت بوده. همچنین این منبع خبری گزارش داده که ظاهرا ساخت Razer Phone 3 منتفی شده.

ظاهرا ساخت Razer Phone 3 منتفی شده است

شرکت Razer در ارتباط با این خبر، بیانیه ای منتشر نموده که البته اطلاعات چندانی از آن به دست نمی آید. طبق این بیانیه، شرکت Razer اخراج 30 نفر از کارکنان خود و تعطیلی تعدادی از پروژه های این شرکت را تایید نموده ولی وضعیت بخش موبایل Razer و گوشی Razer Phone 3 چندان تعیین نیست.

نخستین Razer Phone در سال 2017 عرضه شد که توانست توجهات زیادی را جلب کند ولی ضعف در بخش دوربین، باعث شد که بسیاری از سایت های تکنولوژی این گوشی را برای خرید توصیه نکنند.Razer Phone 2 هم چند ماه پیش معرفی گردید و در بین گوشی های گیمینگ، از تعیینه های قابل توجهی بهره می برد. به همین خاطر احتمال تعطیلی بخش موبایل این شرکت خبر خوشایندی به حساب نمی آید.

ضمناً ساعاتی قبل تعیین شد که Razer Phone 2 به زودی اندروید پای را دریافت می نماید. همچنین این شرکت بیانیه دیگری را منتشر نموده که در آن آمده شرکت Razer همچنان به پشتیبانی نرم افزاری از Razer Phone 2 ادامه خواهد داد.علاوه بر این، در این بیانیه آمده که آن ها کماکان در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری پروژه های مربوط به گوشی ها فعالیت خواهند کرد ولی تعیینا به ساخت یک گوشی جدید اشاره ای نشده است.

منبع: Android Authority

dorezamin.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13157

به "ظاهرا ساخت Razer Phone 3 منتفی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهرا ساخت Razer Phone 3 منتفی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید